Hva ville dere betalt MAX?

DramaQueen

Forumet er livet
For en 10år gammel vogn som kun skal stå i BHG for å soves i? [8|] (emmaljunga).
Hun som skal selge den skal ha 1000kr for den. vet ikke jeg, synes det var dyrt!

Bare jeg som synes det er dyrt eller?[8|] 
Trenger sovevogn NÅÅÅÅ!!!!
[:D]

Hmmm 10 år gammel? ikek så greie på vogner jeg, men det er kasnkje dyrt for en som er så gammel syns jeg hvertfall.
( Men hun som eier den vet jo ikke at den bare skal soves i da... hehe)

Hadde sagt at selger hun den for 700,- så tar du den...
Eller om du finner noen billigere på nett et sted?

Lykke til med det[:)]

ORIGINAL: MinaMor

Hmmm 10 år gammel? ikek så greie på vogner jeg, men det er kasnkje dyrt for en som er så gammel syns jeg hvertfall.
( Men hun som eier den vet jo ikke at den bare skal soves i da... hehe)

Hadde sagt at selger hun den for 700,- så tar du den...
Eller om du finner noen billigere på nett et sted?

Lykke til med det[:)]

joda, har sagt til henne at den skal brukes til sovevogn!
Men hvis jeg finner ei på nettet så må den jo sendes å jeg må betale porto...*blæh* for ett styr hehe![:D]

For dyrt max 500 kr,vi kjøpte nettopp ei vogn som e 6 år og den sku vi bruk aktivt og vi betalte 500 for den og da fikk vi med litt tilbehør også,så 1000 var dyrt

tror jeg dropper den vogna! hehe [:D] Skal nok alltids greie å finne en som er litt nyere for 1000lappen [:D]
*lete lete lete*

hadde ikke betalt mer enn 500

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ti år gammel sovevogn for 1000 kroner syns jeg også var litt dyrt...
5-700 kroner tror jeg jeg ville betalt..

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ti år gammel sovevogn for 1000 kroner syns jeg også var litt dyrt...
5-700 kroner tror jeg jeg ville betalt..

enig

for en 10 år gammle vogn?  hadde betalt max 250 kr

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

har ikke barnehagen vogn å sove i da? det har de her...

Nei, vi må ha med egne vogner!
[:)]

synes det var dyrt. ville ha sagt fem hundre-  om du skal bruke den til sovevogn el ei i barnehagen er vel selger ikke så interesert i hun skal jo bare selge vogna,og prisen blir jo deretter det hun syns vogna er verdt.,men 500kr for en 10år gammel vogn ville jeg sagt. hadde ikke betalt noe mere ihverfall

Hadde aldri betalt 1000,- for ei 10 år gammel vogn! Max 500

Hva jeg ville betalt for den vet jeg ikke, men enig med Midt Norge.

Det er for selger, og for prisen, TOTALT IRRELEVANT hva du skal bruke den til.

Om du går på btuikken og skal kjøpe noe, så såør de ikke om vogna er til å sove i eller til å gå tur med, de spør ikke om du kjøper brødet for å spise det eller å mate fuglene, varens pris avhenger av VAREN ikke hva du bruker den til, så at det er en "sovevogn" er totalt irrelevant i denne sammenheng.

Men for en 10 år gammel vogn hadde jeg vel neppe betalt en tusenlapp. Nå er ikke jeg mye inne i priser på vogner, og merker og sånn, men du finner nok rimligre vogner om de er så gamle, eller nyere vogner til den prisen.

Back
Topp