Hva vil du savne

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Tror ikke det er noe spesielt jeg kommer til å savne. Trives ikke altfor godt med å gå gravid og har hatt plager siden dag 1 og er fortsatt kvalm nå i uke 30. Så vil bare bli ferdig.. dette er første barnet og per nå vil jeg ikke gå gravid igjen.

Sånn føler jeg det også! Har ikke hatt kvalme, og kanskje ikke de største plagene.. Men har ikke trivdes som gravid:( Har lagt på meg altfor mye, har ikke kunnet jobbe fra uke 24 pga ingen mulighet for tilpasning, klør, hatt infeksjon.. Er veldig glad for at jeg er gravid altså!, og at jeg snart er i mål!<3 Er så forferdelig spent og nervøs.. Krysser fingrene for at dette blir glemt og Når bebisen kommer, så kommer jeg til å ønske meg nr to også:) <3

Sånn føler jeg det også! Har ikke hatt kvalme, og kanskje ikke de største plagene.. Men har ikke trivdes som gravid:( Har lagt på meg altfor mye, har ikke kunnet jobbe fra uke 24 pga ingen mulighet for tilpasning, klør, hatt infeksjon.. Er veldig glad for at jeg er gravid altså!, og at jeg snart er i mål!<3 Er så forferdelig spent og nervøs.. Krysser fingrene for at dette blir glemt og Når bebisen kommer, så kommer jeg til å ønske meg nr to også:) <3
Er ikke lett å ikke trives med å gå gravid. Blir en kamp med psyken i mange mnd.. har også lagt på meg en del fordi jeg ikke klarer å trene og være aktiv nå. Gleder meg til å kunne trene igjen! Var undervektig før graviditeten.. har ikke kunne jobbet heller disse mnd så er tøft hele greia og er ikke all familie som skjønner hvordan jeg har det så er ganske tungt psykisk. Men er som du sier veldig glad for å være gravid og føler meg heldig som kan bære frem ett barn!! Finnes ingen større glede enn barnet, men graviditeten er en kamp!

Veldig lite, jeg synes egentlig ikke det å gå gravid er så stas, dog har dette svangerskapet vært preget av vesentlig mindre smerter enn de to forrige, så jeg er nok mer positiv nå enn jeg var i uke 32 med de andre :p

• Liker
Reactions: BMC
Er ikke lett å ikke trives med å gå gravid. Blir en kamp med psyken i mange mnd.. har også lagt på meg en del fordi jeg ikke klarer å trene og være aktiv nå. Gleder meg til å kunne trene igjen! Var undervektig før graviditeten.. har ikke kunne jobbet heller disse mnd så er tøft hele greia og er ikke all familie som skjønner hvordan jeg har det så er ganske tungt psykisk. Men er som du sier veldig glad for å være gravid og føler meg heldig som kan bære frem ett barn!! Finnes ingen større glede enn barnet, men graviditeten er en kamp!

Uff, det hørtes ikke noe greit ut :( de i familien som ikke forstår deg, de klarer tydeligvis ikke å sette seg inn i din situasjon. Bare ignorer dem, og ta til deg det positive fra de andre :)

Trening etter fødsel, det blir nok tøft og deilig på en gang! Gleder meg jeg også!!

Blir deilig å få baby, og kroppen sin tilbake!! :D

Jeg kommer til å kjenne at det lever en liten skatt inni magen. Kjenne spark, og å alltid ha den lille med meg. I tillegg vil jeg savne oppmerksomheten som følger med magen. Så mye omtanke fra de rundt meg. <3

Uff, det hørtes ikke noe greit ut :( de i familien som ikke forstår deg, de klarer tydeligvis ikke å sette seg inn i din situasjon. Bare ignorer dem, og ta til deg det positive fra de andre :)

Trening etter fødsel, det blir nok tøft og deilig på en gang! Gleder meg jeg også!!

Blir deilig å få baby, og kroppen sin tilbake!! :D
Ja prøver så godt jeg kan å ingnorere dem.. kjenner jeg ikke orker å bruke energi på dem akkurat nå. Så forberede hus og hjem til han lille kommer i stede og prøver å slappe av mest mulig.

Ja trening blir tøft, men deilig! Blir godt å få tilbake kroppen og se at ting fungerer som normalt igjen! :)

Spenningen, kjenne spark og gå å glede seg til noe i flere mnd <3

Back
Topp