Hva vil du savne

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Jeg kommer definitiv til å savne den voksende magen, de første livstegnene og bevegelsene fra knøttet og omsorgen som mannen viser til knøttet i magen og meg. :Heartpink
Dette er mitt første svangerskap, så alle inntrykk og opplevelser med graviditeten har vært spennende, rørende og utfordrende på samme tid.

Kommer ikke på noe, men alt har jo en viss sjarme da (bare godt å vite at det går over)

Kommer til å savne å få oppmerksomhet angående den voksende magen, livstegnene inni den og ikke minst spenningen og det å vente på noe så fantastisk :-)

Kommer nok til å savne bevegelsene og livstegnene:). Men ellers kommer jo premien når man er ferdig❤️

Overhode ingenting. Kjenner nå at jeg trives best med de i armene utenfor magen ❤️❤️❤️

Bevegelsene og magen :Heartred Elsker å gå gravid, det har vært helt fantastisk til nå (straks 29 fullgåtte), så får satse på at det fortsetter slik (men gleder meg selvsagt til premien i enden da :love7)

Ingenting. Det er koselig med bevegelse i magen, som gjør kvalmen litt enklere å holde ut, men vil ikke savne å gå gravid (eller ligge gravid). Da skal jeg heller kose meg med lillegutts bevegelser på utsiden av magen. ♡ (Og forhåpentligvis helt frisk kropp igjen!)

Last edited:
Bevegelsene og magen.. Husker jeg sa jeg ikke kom til å savne det forrige gang. Men det gjorde jeg. Var så tomt forrige gang..

Magen min! Jeg føler meg så fin med den voksende magen! Og jeg elsker å stryke og kose med den. Og bevegelsene selvfølgelig

Kommer til å savne at jeg ikke trenger å holde inn magen :) :) nå når jeg er gravid er jo magen fin uansett. Klarer ikke holde den inn ellers derimot, da må den holdes litt inn i stramme klær og etter mat

Kos med liv inne i magen, men nå begynner den å ta litt plass så den er mest i veien... Så tror ikke jeg kommer til å savne så mye :P (sove akkurat når det passer meg?:P)

Kommer til å savne pepper med fyll i. Etter ammingen ble de rimelig tomme :/ Ellers syntes jeg prøvetida var spennende. Og egentlig ukene I starten, når det bare var jeg og samboeren min som visste. Ellers nada

Ingen ting! Aldri mer! :p

Kommer til å savne forventningene og gleden knyttet til det nye livet. Regner med å savne struttemagen, bevegelsene fra innsiden og oppmerksomheten fra mannen ❤️ Elsker å planlegge og tilrettelegge for det som skal komme, og gleder meg veldig til å hilse på babyen. Trives egentlig veldig godt med å være gravid, så jeg føler meg ikke utålmodig eller lei på noe vis enda :)

Tror ikke det er noe spesielt jeg kommer til å savne. Trives ikke altfor godt med å gå gravid og har hatt plager siden dag 1 og er fortsatt kvalm nå i uke 30. Så vil bare bli ferdig.. dette er første barnet og per nå vil jeg ikke gå gravid igjen.

Back
Topp