Hva vil du savne med å være gravid?

Spark og bevegelser uten tvil ;) men vil også savne alke forventningene som er knyttet opp mot graviditeten. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Kommer til å savne Bevegelser og sparkene :)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

bevegelsene og forventningene knyttet til graviditeten kommer jeg til å savne. Dette er siste gang, så jeg prøver å nyte det til fulle disse siste dagene.

akkurat nå kommer jeg ikke på noe jeg kommer til å savne..er ikke så flink til å være gravid og se kosen i alt!;) gleder meg til å få kroppen for meg selv og bevegeligheten tilbake, jeg har ikke sovet mange timer sammenhengende siden begynnelsen på november for magetrollet mitt er så aktiv, så det å kunne sove skikkelig skal bli deilig, kose meg med babyen og slippe å være søvnløs og fyllt av angst for fødsel til enhver tid. Nei jeg gleder meg vanvittig til å ha lillebror i armene og bli kjent med ham på utsiden heller! ;)

Kommer til å savne sparkene, men ellers kommer jeg ikke til å savne noen ting

Spenningen og sparkene ;) Har vært et svangerskap uten de store plagene, så kunne nok gått enda litt lenger også..Men, jeg er klar ;) <3

Utenkelig at jeg kommer til å savne noe som helst egentlig. Kanskje det at jeg har ho trygt inne i magen;) har en ganske så aktiv baby i magen som liker å turne på kveld- og nattestid nemlig;)

Ingenting! :-) hvertfall ikke slik ting er nå.

Jeg vet at jeg har skrevet lenger opp at jeg kommer til å savne bevegelsene og forventningene, men når jeg ikke har sovet mer enn tre timer sammenhengende på veldig lenge kjenner jeg at det er helt ok med termin i morgen. Jeg gleder meg til å bli ferdig...

Jeg kommer også til å savne spark og bevegelser, er jo en helt fantastisk følelse å ha et eget liv i magen <3 Dette er siste svangerskapet mitt, så blir spesielt å få det overstått, men skal bli deilig å få kroppen for seg selv også :)

Kommer sikkert til å savne tanken på å ha en liten kar inni meg(den rugefølelsen) og sparkene og bevegelsene. Og sikkert den oppmerksomheten jeg får fra samboern min(liker at han koser me magen) :) hihi.

Back
Topp