hva VET internett om DEG?

trolltjora

Elsker forumet
www.iam.no

søk på navnet ditt og se hva nettet kan finne ut om deg og ditt privatliv.

jeg ble skikkelig skremt ihvertfall.. fullt navn, adresse og tlfnr er greit - det kan man finne andre plasser også.
MEN de linket til ALLE internettsider der navnet mitt er nevnt[8|] så folk kan finne ut en del om meg. Heldigvis ikke noe graverende informasjon da.. hehe.. men typisk "røde kors-sider" med bilder osv.
jaja

Kom ikke opp noe vesentlig om meg vertfall.

svært lite-.-- bruker ikke mitt navn på internett ting.

Ingenting på meg[8|] Har tlf registrert på meg men. Er ikke lei meg av den grunn![:D]

ingen treff[:)] helt greit[;)]

fant meg ikke[8D]

Var bare to treff på meg, som venn til to stykker på Facebook [:)]

Tlf.nr mitt er ikke registrert på meg, står at det kan være en årsak [:)]

På meg kom det ikke opp annet enn referanse til en artikkel fra en avis, samt et møtereferat fra et arbeidsutvalg jeg satt i mens jeg gikk på høyskolen.

Meget fornøyd med det! 

Det skyldes nok i stor grad at jeg ikke er på tryneboken eller liknende, og ellers har skjult telefonnummer pga jobben min. [:)]

Kommer opp at faren min bor på jobben [:D]

Kom bare opp som venn til to stk på facern [8D]

Det som står der om meg, kan man finne tre steder i dag alikevell, så det går greit det. De får bruke ett sted istedet for tre eller fire kanskje, steder...

ORIGINAL: Labambie

Forstår ikke ståheien... [8|] Eneste som står der som ikke alle veit er stjernetegnet mitt.. Resten kan man finne lett, skattelister, telefonnummer osv osv.. Er litt sånn typisk oss nordmenn å klikke for noe sånt..

jah så har vi jo google;)

ORIGINAL: Mrs.B

ORIGINAL: Scrappeguri

Ingenting[:)]

bortsett fra navn, adresse, og tlf..

ORIGINAL: Puseline

Forstår ikke ståheien... [8|] Eneste som står der som ikke alle veit er stjernetegnet mitt.. Resten kan man finne lett, skattelister, telefonnummer osv osv.. Er litt sånn typisk oss nordmenn å klikke for noe sånt..

jah så har vi jo google;)

Livsfarlig vøtt! [8D]

jah gurri:P

Det var ikke mye, navn, adr, alder og tlf.nr. Ikke noe særlig mer enn man finner på gulesider.no/tk med andre ord.

Akkurat den samme infoen man får om man googler seg selv...[;)]

Back
Topp