Hva vet du at du bare *MÅ* ha til babyen?

Tropehus

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
Vårspirene 2021
Enten av praktiske ting man ikke kan leve uten, eller "luksusting" man har drømt om lenge?

Ammepute!! Brukte masse puta sist og det orket jeg ikke nå [emoji16]

Babycall med kamera![emoji1] Det var utrolig betryggende å kunne se sønnen vår når han sov for seg selv i vognen eller på eget rom![emoji170]

Ammepute, babycall, vogn, bæresjal [emoji4] ammepute og bæresjal kommer jeg til å bruke gjennom svangerskapet også [emoji4]

Må ikke, men har veldig lyst på ringslynge.
Har elastisk sjal og ergobaby, men selen syns jeg var upraktisk helt i starten og kunne tenke meg noe som er raskere å ta på enn sjalet mitt :)

Sånn om jeg skal raskt inn i butikken, hente i bhg osv. Føler baby er mer beskyttet på brystet mitt enn i bilstolen da

Stokke steps -stolen , har en til storebror, men den vil jo han fortsatt bruke da. Har allerede vippestolen man kan sette på, og det er så koselig å kunne ha begge barna ved bordet til middag allerede fra starten [emoji7] vurderer vugge, men det fungerte fint uten til første, og ønsker i grunnen ikke at babyen skal bli avhengig av stimuli for å sovne. Har hatt det veldig lettvint med storebror der [emoji4] babynest etter storebror blir nok gull verdt denne gangen også [emoji106]

Babynest, Stokke steps stolen, ammepute og bæresjal eller Ergobaby [emoji7][emoji3]

Har veldig lyst på ringslynge, også nytt stellebord som ikkje tar så stor plass[emoji4]

Må ikke, men har veldig lyst på ringslynge.
Har elastisk sjal og ergobaby, men selen syns jeg var upraktisk helt i starten og kunne tenke meg noe som er raskere å ta på enn sjalet mitt :)

Sånn om jeg skal raskt inn i butikken, hente i bhg osv. Føler baby er mer beskyttet på brystet mitt enn i bilstolen da
Har og lyst på ringslynge. Prøvde Ergo med spedbarnsinnlegg sist, totalt katastrofe og illsint unge. Da han var eldre elska han den. Sist brukte vi den på ferie når han var tre år og satt på ryggen min. Elastisk sjal og Caboo prøvde jeg også uten hell. Vet det går an å sy sin egen slynge og :)

Back
Topp