Hva venter du på?

Side

Glad i forumet
VIP
Ser det er ingen som har lagt inn kjønnet på terminlisten våres. Så er jeg nysgjerrig og lurer;) har ikke fått med meg hva alle har skrevet, så hvis du vil kan du jo huke av på det du tror eller vet her:) så ser vi hvordan vi ligger ann så langt:)

Ingen anelse, men hvis jeg skal gjette, så gjetter jeg gutt!

Ingen anelse, men hvis jeg skal gjette, så gjetter jeg gutt!

Jeg tror det er en liten gutt som gjemmer seg i magen min , mens mamma tror det er ei jente :P

Jeg får svaret ( forhåpentligvis) på tirs. Er så spent altså. Lurer litt på om det er ei jente der inne..

Jeg tror jeg venter en gutt. Svangerskapet har vært snilt med meg hittil <3

Legen som utførte ul i uke 13 var ganske sikker på at det er en jente, men 100% sikker er jeg jo ikke enda :)

I starten hadde jeg veldig guttefølelse, men i det siste har jeg vippet litt over på jente. Så føler meg ganske usikker egentlig. Hehe... Håper UL viser kjønnet 

Tror jeg venter en gutt men det er bare  fordi jeg har vært helt annerledes i dette svangerskapet enn jeg var i de to andre med jentene mine :) så blir pennende og se for skal på privat UL nå på tirsdag :)

Har hele tiden vert veldig sikker på gutt og tidlig UL (nesten 13 uker) tydet veldig på at jeg har rett i at det blir en lillebror:)

Tror det er en gutt, fordi dette svangerskapet er ganske likt med det forrige! 

De vil ikke si noe om kjønn til meg før 24 august... på rutineultralyden.
Men jeg TROR det er en gutt...

Før dette innlegget trodde jeg det var flertall av kommende januarjenter, men nå ser jeg jo tydelig at det er flest gutter folk tror de venter eller vet kommer:) spennende! :D

Back
Topp