Hva venter dere?

Gutt, jente eller overaskelse


  • Antall som har svart
    28

mkrago

Elsker forumet
Tenker først og fremst på de som har vært på UL og som vet kjønn eller som har valgt å ikke vite. Det er fortsatt en del av oss som enda ikke har fått noe svar, gleder meg til tirsdag da vi forhåpentligvis får vite hva vi venter.
 
Vi har også OUL på tirsdag, jeg er kjempespent! Ikke nødvendigvis på kjønn, har vært innom tanken på at vi heller vil få det som en overraskelse, men tror mannen vil knytte seg mer til Baby om han har et kjønn og et navn å forholde seg til. Men jeg er litt spent på å få vite hvor langt jeg er på vei, hahaha! Ifølge mine egne (usikre) beregninger er jeg 20 uker på vei, mens legen min mener utifra symfysemål at jeg er minst 23 uker. Henvisning til UL ble sendt for 5 uker siden, da mente legen at jeg nok fikk time ganske fort, for å fastslå termin og fordi han mistenkte at det kunne være to der inne (jeg synes selv magen ble tidlig STOR iforhold til sist svangerskap) og det er litt hjertelyd overalt inni der. Men neida, her må vi jaggu vente. Og vente. Og vente....
 
Vi skal ikkje vite så her blir det en hemmelighet :)
 
Gutt!! Til min store overraskelse!! :) gleder meg til å treffe denne luringen!
 
Gutt :)
Artig med en slik poll :)
 
Venter en jente, men var overbevist om at det skulle være en gutt helt frem til jordmor sa at det var nok en jente.. :)

Hvis det ikke er en katt i magen, fordi den hopper rundt som en kattunge :p
 
Her blir det nok gutt! Har to juli-jenter fra før så dette blir noe nytt!!!!
 
Vi får en liten jente:) var bombesikker på gutt nr2, men så feil var den magefølelsen:p
 
Vi har også OUL på tirsdag, jeg er kjempespent! Ikke nødvendigvis på kjønn, har vært innom tanken på at vi heller vil få det som en overraskelse, men tror mannen vil knytte seg mer til Baby om han har et kjønn og et navn å forholde seg til. Men jeg er litt spent på å få vite hvor langt jeg er på vei, hahaha! Ifølge mine egne (usikre) beregninger er jeg 20 uker på vei, mens legen min mener utifra symfysemål at jeg er minst 23 uker. Henvisning til UL ble sendt for 5 uker siden, da mente legen at jeg nok fikk time ganske fort, for å fastslå termin og fordi han mistenkte at det kunne være to der inne (jeg synes selv magen ble tidlig STOR iforhold til sist svangerskap) og det er litt hjertelyd overalt inni der. Men neida, her må vi jaggu vente. Og vente. Og vente....

Herregud så spennende! Jeg hadde dævva av spenning og bare bestilt privat om jeg fikk sånne signaler fra legen :p Du må holde oss oppdatert :)
 
Jente her ♡ Fikk med meg bilde av kjønnet og på bilde fra OULen som "bevis", så ganske sikker på at det er jente selv om de aldri vil eller kan si ting 100 % :)
 
Back
Topp