Hva venter dere mest på som fødselstart?

matheaa

Blir kjent med forumet
Hva venter dere på, noe dere tror mest på dukker opp som første tegn på at fødsel er i gang? Vannavgang, rier, slimpropp/blod?

Første her starter med vannavgang så jeg venter litt på det. Samtidig har jeg så mye kynnere så håper jo disse vil ta seg opp snart til rier!

tror d vil starte me rier...

Jeg venter på rier, startet slik med første. Har liksom ikke troen på vannavgang siden det ikke har skjedd med meg før...

Fikk rier begge gangene. Med nr 1 tok de vannet på sykehuset, men med nr 2 gikk vannet ca 30 min før han var ute.

Prinsen ventes 06.08.13

Tenker meg at det er rier som kommer.. :) Men når jeg er hos andre å setter meg ned i en fin stoff stol så tenker jeg ofte over at det er typisk vannet går nå.. :P

Her startet med at vannet gikk alle de 3 gangene jeg har fødet. Så tror nok det skjer det samme denne gangen også.

Begge mine fødsler startet m tegningsblødning. Jeg hadde så lite smertefulle rier sist at jeg må ha et annet tegn for å vite sikkert at det er i gang.

Vet ikke helt jeg.. Men kanskje kynnere som går over i rier..

Tror også at jeg må bli satt i gang :/

Startet med rier hos førstemann, og vannet måtte tas på føden :) Men likevell går jeg å venter på vannavgang denne gangen.. vet ikke helt hvorfor, men har hatt det litt på følelsen lenge.. kanskje pga jeg har så mye fostervann, og jeg innbiller meg at økt trykk på fostersekken gjør at den gir etter litt kjappere denne gang? :)

Back
Topp