Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvordan er softhellvottene? er de vanntette?Softshelldress m/fleece fra name it, parkdress uten for fra Reima, masse regntøy fra Tiny Trolls, Fleece fra Tiny Trolls (tykt og tynt), tykke ulljakker fra Nøstebarn, ribbukser fra Nøstebarn, bomullsluer/ulluer med vindstopper fra Kivat, uten stopper fra name it og lillelam (og alle andre steder hvor jeg finner kule luer), softshelljakker fra name it (har også en hver med dino fra H&M), skalljakke fra Helly Hansen, storebror MÅ ha en bomberjakke, softshellvotter fra name it, vanter/votter i bomull og ull (fra litt her og der).
Av sko har de:
Gummistøvler og gore-tex fra Viking, også får de i tillegg gjerne 1-2 par lettere joggesko + Adidas sneakers.
Godt mulig jeg har glemt noe nå.
Sikkert forstått at jeg ikke har noe budsjett.![]()
veldig fornøyd med polarn o pyretSkallklær fra Polarn o Pyret.
Ullfleece fra Nøstebarn (kjøpt pent brukt på Finn) under skallklærne på kalde dager.
Ellers vanlig (merino)ull (fra NameIt og mange andre steder). Det hun har innerst har som regel et tynt lag bambus/ull på innsiden (atopisk hud).
Bruker ikke fleece i det hele tatt.
okSoftshelldress m/fleece fra name it, parkdress uten for fra Reima, masse regntøy fra Tiny Trolls, Fleece fra Tiny Trolls (tykt og tynt), tykke ulljakker fra Nøstebarn, ribbukser fra Nøstebarn, bomullsluer/ulluer med vindstopper fra Kivat, uten stopper fra name it og lillelam (og alle andre steder hvor jeg finner kule luer), softshelljakker fra name it (har også en hver med dino fra H&M), skalljakke fra Helly Hansen, storebror MÅ ha en bomberjakke, softshellvotter fra name it, vanter/votter i bomull og ull (fra litt her og der).
Av sko har de:
Gummistøvler og gore-tex fra Viking, også får de i tillegg gjerne 1-2 par lettere joggesko + Adidas sneakers.
Godt mulig jeg har glemt noe nå.
Sikkert forstått at jeg ikke har noe budsjett.![]()
en haug her ogTil BHG bruk:
2 delt sett fra isbjørn of Sweden
Dress fra bergans
Støvler fra kavat
Viking Goretex sko
Hjemmebruk:
2 delt sett fra bergans
Dress fra Wheat
Goretex sko fra viking.
Votter og luer er fra div merker, har en haug av dem
Har i tillegg en haug med jakker og sko som brukes til og fra og alt annet.
Hvordan er sof
hvordan er softhellvottene? er de vanntette?
okmange av de samme som her
Det er mye fint jaHar bittelitt shoppedilla, og gutta har vel klær for 30 barn hver. Hjelpes, kan ikke noe for det, det er så mye fint, og jeg vil gjerne ha ALT.![]()
Klærne derfra er virkelig magiske! Ser jo ikke brukt ut! Vi har tatt vare på eller fått solgt brukt til kjempegod pris. Ull er de også gode på. Hun har en ullkjole fra Polarn o Pyret også, som hun har insistert på å gå med sikkert 4 dager i uka siden oktober. Så den er sølt på og vasket kjempemange ganger. Men ser like ny og fin ut, fin i formen, ingen løse tråder osv. En ullkjole fra NameIt hun bruker kanskje 2 dager i uka har blitt løs, masse løse tråder, litt nuppete.veldig fornøyd med polarn o pyret![]()
Ja, de er braKlærne derfra er virkelig magiske! Ser jo ikke brukt ut! Vi har tatt vare på eller fått solgt brukt til kjempegod pris. Ull er de også gode på. Hun har en ullkjole fra Polarn o Pyret også, som hun har insistert på å gå med sikkert 4 dager i uka siden oktober. Så den er sølt på og vasket kjempemange ganger. Men ser like ny og fin ut, fin i formen, ingen løse tråder osv. En ullkjole fra NameIt hun bruker kanskje 2 dager i uka har blitt løs, masse løse tråder, litt nuppete.
Får håpe vårværet i det minste kommer i aprilHvilken vår?
Jeg brukte stort sett Polarn o Pyret da de gikk i bhg. Nå går det mer i det de synes er fint selv (særlig hun) eller det jeg synes er praktisk og pent. Bergans, Wheat, Molo etc ettersom det skal brukes i «vær» eller til litt pent.