Hva veier din 7 åring?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Her har jenta grei apetitt, men hun er så slank. Egentlig alltid vært det, men helsesøster sa på kontroll at hun var undervektig.

Er ca 23/24kg og er 134 cm høy!
 
Min 7 åring er 136 cm høy og veier 35:)
Han er en stor gutt;)
 
Hun høres jo veldig slank ut da. Her har mi jevnt holdt seg på 100 + et par kg mindre i vekt enn i høyde. Hun er 9 nå da, er 142 cm høy og veier 39 kg. :)
De er jo forskjellige, så lenge hun spiser godt og generelt er slank og spedlemmet, så er det nok ikke noe galt. :)
 
Min er ca 125cm og 21 kg.
 
Min gutt er ca 130 høy og 30 kilo
 
Min gutt er ca 120 cm og 18 kilo
 
Min gutt er ca 117cm og 20 kg.... han er ganske tynn og er en av de minste i klassen.
 
Min som nettopp fylte åtte er 130 og 20 kg. Han er tynn,men ikke mager
 
Her har jenta grei apetitt, men hun er så slank. Egentlig alltid vært det, men helsesøster sa på kontroll at hun var undervektig.

Er ca 23/24kg og er 134 cm høy!
Her er kmi utregningen på henne. Alvorlig undervektig. Bør opp minimum 9 kg. Men på iso-kmi er hun normalvektig (egen for barn under 17 år, fordi det er forskjell åå barn og voksne).
ImageUploadedByBV Forum1454870509.485548.jpg

Hva sa hs videre da?


Min var 124 høy og veide 24. Han er veldig slank, kunne ikke hatt mindre kroppsfett.
 
Eldstedatter er slank. Hun veier 24 kg og er 135 cm høy.
 
Her er kmi utregningen på henne. Alvorlig undervektig. Bør opp minimum 9 kg. Men på iso-kmi er hun normalvektig (egen for barn under 17 år, fordi det er forskjell åå barn og voksne).
Vis vedlegget 160782

Hva sa hs videre da?


Min var 124 høy og veide 24. Han er veldig slank, kunne ikke hatt mindre kroppsfett.

Hun sa bare at jeg skulle følge med. Vet ikke når det er ny kontroll på skolen. Hun har alltid vært slank. Spiser godt, og har ok apetitt. Men tights osv henger jo i rompa, og jeg må kjøpe slimfit om hun skal bruke jeans. Men er frisk som en fisk, og sjeldent syk (bank i bordet). Nå er hun ganske høy da, så har sikkert strekt seg masse i det siste. Men er ikke mye fett på kroppen da. Er bare hud og dra ut liksom :p
 
Hun sa bare at jeg skulle følge med. Vet ikke når det er ny kontroll på skolen. Hun har alltid vært slank. Spiser godt, og har ok apetitt. Men tights osv henger jo i rompa, og jeg må kjøpe slimfit om hun skal bruke jeans. Men er frisk som en fisk, og sjeldent syk (bank i bordet). Nå er hun ganske høy da, så har sikkert strekt seg masse i det siste. Men er ikke mye fett på kroppen da. Er bare hud og dra ut liksom :p
Høres bra ut. Jeg blir litt oppgitt over disse kurvene av og til... Tror de skaper unødig mye uro.
 
Her har jenta grei apetitt, men hun er så slank. Egentlig alltid vært det, men helsesøster sa på kontroll at hun var undervektig.

Er ca 23/24kg og er 134 cm høy!
Min 8 åring er 137 cm og 26 kg. Hun er slank, men syns ikke hun virker undervektig o_O Hva syns du selv da?
 
Back
Topp