hva veier de?

ORIGINAL: småtrollene

Kommer jo veldig an på lengden også da.

Min var 9,1kg på 6mnd kontrollen[:)]

tipper han er 73-74. var vel litt over 72 sist:)

jaaaa! de skal jo være litt godt istand;) synes bare det er nyydelig og deilig jeg da. storesøster var jo ordentlig knøttliten og alltid undervektig omtrent, hun lå liksom UNDER percentilskjemaet! og så var hun syk og innlagt hele tiden, så hun ble jo ikke akkurat mindre skrall av det stakar. så jeg synes bare det er SÅ deilig at han er skikkelig mannemannebollegutt:) smiler hele tiden med de gode kinnene sine og er strålende fornøyd:) jeg fikk bare assosiasjoner til sprengt fisk og sånn når jeg fikk de kommentarene. hehe. huff. jeg gjør absolutt ingenting av at folk kaller han for lillestorebolla og kommenterer at han er bollete, men hvis de samtidig ikke sier et ord om at han er fin, men BARE kommenterer hvor feit han er liksom, da synes jeg det er litt rart da. han er jo SÅ SØT!:D [:D]

mange gode bollebabyer her og mange gode søte små også:) akkurat som de skal være alle sammen!

ja dere må huske på at det kommer ann på lengden også... hvis de er 74-75 cm pluss å veier rundt 9 kg så er ikke det mye.... min var ikke mer enn 68,5 cm å veide 9,7 kg på 7 mnd kontrollen.. hun er en liten kompakt jente., men sååååå søt å nydelig!!![:D]

Ja alle babyer(de er jo nesten barn nå) er foskjellige. Adele Kristine var 8,2 kg og 70 cm da hun var 7 mnd. Helt perfekt i mine øyne [;)]

Får høre det samme du, ALLTID en kommentar på hvor kompakt han er, som de så fint sier det. Nett som det er noe negativt. [:-]

Han er 71 cm og 10,3 kg. 8 mnd om 9 dager. Helt perfekt med andre ord! [:D]

var på kontroll 11.1... da var ho 69 cm lang og 7465gr.. ho er 8 mnd i dag.. [:D]

Jenta mi va 9760g og 71,5 cm når ho va 7,5 mnd. Goe perfekte jenta mi[:D]

7,4 kg, og får høre at hu er lita[8D] men jeg synes hun er bollete[:D]

8570g veide hun når hun var 7,5mnd (for ei uke siden)

Back
Topp