Hva vasker man stempel med?

tuppa86

Forumet er livet
???

Jeg har bare skylt med lunkent vann med det samme jeg er ferdig med å stemple, for så å tørke forsiktig med kjøkkenpapir (uten å gni) Vet ikke om det er riktig, men fargen forsvinner iallefall.

Denne kan man bruke

http://www.papirloftet.no/catalog/product_info.php?cPath=714_235&products_id=10320&osCsid=9695df39178dee50dc908424e438ccbf

eller denne

http://www.papirloftet.no/catalog/product_info.php?cPath=714_235&products_id=7500&osCsid=9695df39178dee50dc908424e438ccbf

denne

http://www.papirloftet.no/catalog/product_info.php?cPath=714_235&products_id=7501&osCsid=9695df39178dee50dc908424e438ccbf

eller lunka vann :)

Ei bruker våtservietter![:D]

Jeg stempler "av" på et ark før jeg tørker lett over med en bittelitt fuktig mikrofiberklut, deretter ofte en tørr mikrofiberklut.

Takk for gode tips... aldri prøvd stempel før, så kjent æ itj ANT ka æ egentli sku gjør for å vask d[8D]

Vasker aldri steplene mine, frodi jeg vil ha de i den bese kvaliteten lengst mulig!

Så jeg "stempler bare av" på et kopiark! [:)]

ORIGINAL: syddihodet

Vasker aldri steplene mine, frodi jeg vil ha de i den bese kvaliteten lengst mulig!

men d står jo bakpå stempelpakken at æ bør vask det for å behold det længst mulig?!
Men æ tok no å stempla av æ, for torra itj å bynn å vask før æ vist ka æ sku gjør[8D]

ORIGINAL: tuppa86

men d står jo bakpå stempelpakken at æ bør vask det for å behold det længst mulig?!
Men æ tok no å stempla av æ, for torra itj å bynn å vask før æ vist ka æ sku gjør[8D]

Hvilke stempler er det du har ?
Clearstamps eller gummistempler ??
Clearstamps'ene blir ofte sprø/porøse om de blir vasket for ofte (samt at de skal ikke oppebavers i lys, men det er jo ikke det vi prater om her [8D] ).
Jeg stempler bare av clearstamps'ene og jeg.

har både gummi og clearstamps som jeg har hatt i nærmere 5 år, og brukt de veldig my.
de er ikke vasket i hele tatt og er fortsatt like gode som nye (clearstampsene er bedre, for de har blitt "innstemplet").

Men om du absolutt vil vaske de så er milde våtservietter (coop xtra sine feks) eller vann og fille det beste! [:)]

ORIGINAL: tuppa86

Hvilke stempler er det du har ?
Clearstamps eller gummistempler ??
Clearstamps'ene blir ofte sprø/porøse om de blir vasket for ofte (samt at de skal ikke oppebavers i lys, men det er jo ikke det vi prater om her [8D] ).
Jeg stempler bare av clearstamps'ene og jeg.

har både gummi og clearstamps som jeg har hatt i nærmere 5 år, og brukt de veldig my.
de er ikke vasket i hele tatt og er fortsatt like gode som nye (clearstampsene er bedre, for de har blitt "innstemplet").

Men om du absolutt vil vaske de så er milde våtservietter (coop xtra sine feks) eller vann og fille det beste! [:)]

hehe..nei ailltså æ har itj nå sterkt behov for å vask dæm æ.. bare lurt siden d sto bakpå bakken hær..
Har bare clearstamps foreløpig.. [:)]

Back
Topp