Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: syddihodet
Vasker aldri steplene mine, frodi jeg vil ha de i den bese kvaliteten lengst mulig!
Så jeg "stempler bare av" på et kopiark! [:)]
ORIGINAL: tuppa86
Vasker aldri steplene mine, frodi jeg vil ha de i den bese kvaliteten lengst mulig!
men d står jo bakpå stempelpakken at æ bør vask det for å behold det længst mulig?!
Men æ tok no å stempla av æ, for torra itj å bynn å vask før æ vist ka æ sku gjør[8D]
ORIGINAL: tuppa86
men d står jo bakpå stempelpakken at æ bør vask det for å behold det længst mulig?!
Men æ tok no å stempla av æ, for torra itj å bynn å vask før æ vist ka æ sku gjør[8D]
Hvilke stempler er det du har ?
Clearstamps eller gummistempler ??
Clearstamps'ene blir ofte sprø/porøse om de blir vasket for ofte (samt at de skal ikke oppebavers i lys, men det er jo ikke det vi prater om her [8D] ).
Jeg stempler bare av clearstamps'ene og jeg.
har både gummi og clearstamps som jeg har hatt i nærmere 5 år, og brukt de veldig my.
de er ikke vasket i hele tatt og er fortsatt like gode som nye (clearstampsene er bedre, for de har blitt "innstemplet").
Men om du absolutt vil vaske de så er milde våtservietter (coop xtra sine feks) eller vann og fille det beste! [:)]