Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ariana
ORIGINAL: Svartengel
Husk at gravide ikkje skal vaska med salmiakk eller klorin. Eg bruke som regel grønnsåpe med ein dæsj klorin men ikkje når eg er gravid.
skulle akkurat til å skrive det[;)]

ORIGINAL: wishingstar
salmiakk eller zalo... men må ikke blandes... det er visst ikke hlt bra med tanke på salmiakken [;)]
ORIGINAL: cassie sin mamma
salmiakk eller zalo... men må ikke blandes... det er visst ikke hlt bra med tanke på salmiakken [;)]
er ikke falrig å blande salmiakk å zalo nei[;)] er det mannen bruker i firma når di vasker vinduer og jeg har brukt det selv å men ikke nå som e e gravid da[:D]
ORIGINAL: alexine
er ikke falrig å blande salmiakk å zalo nei[;)] er det mannen bruker i firma når di vasker vinduer og jeg har brukt det selv å men ikke nå som e e gravid da[:D]
Ja, det er det typen bruker på jobben også, så det er nok ikke farlig nei[:)]
ORIGINAL: Svartengel
Husk at gravide ikkje skal vaska med salmiakk eller klorin. Eg bruke som regel grønnsåpe med ein dæsj klorin men ikkje når eg er gravid.
ORIGINAL: alexine
Ja, det er det typen bruker på jobben også, så det er nok ikke farlig nei[:)]
er salmiakk og klor mann ikke skal blande