Hva var oppskriften på babylaginga?

Blir vel samme, gyn sa ikke så mye, og det var i våres jeg fikk men begynte ikke å prøve før nå :) Akkurat samme her, så skjønte ikke helt hvorfor jeg fikk, men tørr jo ikke slutte nå :O

Nei, det skader jo hvertfall ikke å bruke det:) Ikke bli bekymret dersom du får Crinone-rester i ulike farger forresten (rosa, gul, svart osv); det er visst helt normalt:)

Prøvde med bidronninggele da det klaffet :)

Til uke 12 -13:) Hva med deg? Jeg har ikke fått påvist progesteronmangel, men mtp kort lutealfase og spotting så fikk jeg det. Det er 3. svangerskap jeg prøver det på nå. Jeg ser for øvrig på forum at veldig mange med tidligere aborter og pco(s) endelig har hatt fullgåtte svangerskap etter å ha fått Crinone:)
Jeg ble bare nysgjerrig på åssen dette funker? Altså hva er kort lutealfase? Hvordan hjelper det å bruke dette legemiddelet? :)

Daglig sex en uke rundt EL! Ingen av oss hadde trodd at det skulle bli en nr 3. Vi satte ei grense ut året på prøving. Skjedde det så skjedde det. Men trua var liten da de to andre ikke satt lett. Men jammen satt spira på første forsøk. Kan fortsatt ikke tro det!

Sex annenhver dag t.o.m. el, ikke noe etter antatt el-dag :)

Her hadde vi sex hver eneste dag opptil flere ganger dagen rundt EL. Tok også folsyre, magnesium og bidronninggele da det klaffet :)

Vi bare diskuterte at vi burde kanskje tenke på nr 2 nå som minsten er 9 år, og thats about it :-P
Klaffa uten nå særlig prøving :-)

Spiren vår har ligget i fryseren i hele sommer og ble satt inn for 14 dager siden (ICSI FER) :)

Back
Topp