hva var mest vondt? (FØDSEL)

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
var jævelig å presse det ut, men trodde seriøst jeg skulle stryke med i åpningsfasen!

Ingen av delene egentlig. Det ondeste er å sy syntes jeg

Uten tvil riene...
Kjente ikke så mye da jeg drev å presset..

Når de satte inn sugekoppen!!!!

Riene.

ORIGINAL: Samuels*mamma

æ sov under så og si hele fødselen.. så når æ ble vekt for æ måtte presse han ut, så var det vondest [8D]

SOV??

Definitivt åpningsriene.

Men med pressingen var det at hodet måtte stå i åpningen aller aller verst

krysset av for åpningsfasen, men synes alt var et smertehelvete. gikk i ett eneste smertesammensurium...!

Riene fra 7cm og fram til pressinga var grisevondt...Hadde nettopp tatt vannet og dryppet på fult, enda med stormrier..Fikk også skikkelig nedpress fra klokka 21.00 ca..Som var vondere enn riene...

Meeeeeeeen, alle vakum-forsøkene var også driiitvondt, og når dem måtte dra han nedgjennom bekkenet for han satt fast...Nei, er sannelig ikke sikker på om det var sugekoppen eller riene jeg altså....[&o]

-riene rett før pressriene..
Hadde hatt riestopp i 12 timer, så de riene som kom etter det var bare herlige, for jeg var så lei av å vente [8D]
Men rett før jeg kunne begynne å presse var det så jævelig at jeg kastet meg rundt (så mye det går) i senga..

Å få ut ungen var bare nydelig [:D]

(dette var fødsel nr 2 da, førstegangen er en historie for seg selv med epidural, det anbefaler jeg ingen)

riene var ganske vondt.. med en gang de sa at jeg kunne presse, så pressa jeg.. selv om jeg ikke hadde pressrier.. pluttselig stoppa jeg for å puste, men dæææven jeg trodde jeg skulle drite på meg.. ble så overaska!! pressrier = kjennes ut som omjeg må bæsje!! [8D]

Riene var kjempevonde! Endte med akutt ks, så jeg kryssa av for riene [;)]

Å presse lillegutt ut var det værste!! Ellers gikk det kjapt og greit ;)

Back
Topp