Hva var første tegn på fødsel?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Noen av dere har nok født allerede nå, mens endel venter.
Hva var ditt første tegn på at fødselen var igang? Hva råder du de som venter til å kjenne etter?
 
Forrige fødsel startet med vannavgang.
Denne gangen startet det med rier.
Absolutt alt var forskjellig fra gang til gang.
 
Første tegn med begge vaginale fødsler var slimproppen gikk. Riene begynte kjapt etterpå med nr 1. Nr 2 gikk slimproppen før på dagen også gikk vannet brått på kvelden og riene haglet på rett etter vannet gikk. Full på åpning 2 timer etter vannet gikk. Nr 3 kom til verden med planlagt ks. Og samme skal nå kr 4, eller det som er planen iallefall
 
Begge fødslene mine har startet med rier. Har ikke ant at noe har vært på gang før riene har begynt[emoji4]
 
Mensmurringer med litt tak i natta før det virkelig satte i gang! Natta det satte i gang våknet jeg av samme type mensmurringer, bare sterkere og de gav seg ikke men tok seg opp så da skjønte jeg fort at nå var det i gang!
 
Begge mine fødsler har startet med vannavgang, av den typen man ser på film - splæsj. Riene har startet noen timer senere.
 
Det startet med at slimproppen gikk og deretter kom riene:happy: Spent på hvordan det starter denne gangen :D
 
Venter enda på å finne ut hva som blir første tegn til fødsel:rolleyes:
 
Okey tenker litt hardere nå :)
Bra med dere?
Her kom førstemann etter å ha stått på alle fire å stressa å skura stuegulvet :/

Har venta spent på oppdatering fra deg i dag :Heartbigred

Sååå snilt av deg :love7

Ja nå er de 3 eldste barna sendt til sin pappa,huset er ryddet å klart for helg å svigers er kommet seg godt innpå mini så jeg kunne faktisk tenkt meg til å føde denne helga ,men jeg er vist alene om det :hilarious:
Nåå??? Fikk du rier av det ??
Det måtte jo vært utrolig tungt!:inpain:
Åsså fødsel like etter tungt arbeid i seg selv , blir sliten av tanken jeg:)
 
Sååå snilt av deg :love7

Ja nå er de 3 eldste barna sendt til sin pappa,huset er ryddet å klart for helg å svigers er kommet seg godt innpå mini så jeg kunne faktisk tenkt meg til å føde denne helga ,men jeg er vist alene om det :hilarious:
Nåå??? Fikk du rier av det ??
Det måtte jo vært utrolig tungt!:inpain:
Åsså fødsel like etter tungt arbeid i seg selv , blir sliten av tanken jeg:)
Håper babyen kommer snart, høres ut som det passer meget bra nå, alt er klappert og klart :)
Hvor lenge skal du ha svigers hos dere, og hvor lenge er de tre eldste hos pappaen sin? :Heartred
 
Håper babyen kommer snart, høres ut som det passer meget bra nå, alt er klappert og klart :)
Hvor lenge skal du ha svigers hos dere, og hvor lenge er de tre eldste hos pappaen sin? :Heartred
Ja nå er det så perfekt timing som overhode mulig:)
De tre eldste kommer hjem mandags morgen eller søndags kveld å svigers må dra mandags kveld... så tiden renner pokker meg ut her:)
 
Back
Topp