Hva var du IKKE forberedt på?

At babyer ikke sover halve døgnet, skal være inntil deg hele tiden og dobesøk med baby på fanget blir en vane [emoji14]
 
At amminga var så vanskelig... gikk seg heldigvis til, etter en mnd med mye strev.
 
At det å amme skulle være så vondt. Og at jeg kjenner stort savn når babyen sover eller ikke har vært nær meg på en stund.
 
At jeg ikke skulle kunne amme pga melkeproduksjonen aldri tok seg opp:/:/Ammet og ga flaske til så å si hvert måltid i 2 mnd før jeg heiv inn håndkle..
 
At jeg skulle elske et menneske så intenst, samt at dette mennesket skulle få meg til å elske mannen min enda mer enn jeg allerede gjør. Høres kanskje klisjé ut, men :D det er så givende å få være mamma, og jeg er så takknemlig for at jeg får være det.
 
At babyer kan bråke så vanvittig mye i søvne.. Han har et arsenal av lyder, og det høyt! Grynt snøft snerr snork fres..
 
1. At amming var en stor utfordring
2. At når baby sover betyr det ikke fri for mor. Har en "aktiv" sovebaby som våkner hvis jeg er lenger unna en én meter
 
At jeg har blitt så emosjonell! Særlig dersom jeg leser/ser saker om barn som er syke, har dødd eller har det dårlig. Og at ting tar så himla lang tid! Å ha en liten baby er visst altoppslukende ;-)
 
At timer og dager bare flyr av sted! At amming ikke er for alle, måtte gi opp etter 2,5 uker.. At man savner baby med en gang hun er lagt <3 Livet er herlig med baby :-D
 
Back
Topp