Hva var du IKKE forberedt på?

At amming var så sjukt vondt. Og hvor gal jeg ble av mangel på søvn i kombinasjon med hormoner.
 
Hvor uenige de ulike instansene i helsevesenet er om hva som er best for et barn... skulle jo tro de hadde noen retningslinjer, sånn siden de er veldig opptatt av at alle skal vokse og utvikle seg likt hele veien :p
 
At amming kunne være vondt hadde jeg hørt, men tenkte ikke at det kunne være så vondt og gi åpne sår!!

Hadde heller ikke sett for meg at jeg skulle glemme alt om jobb og ikke ville dra tilbake fordi det er så kos å være hjemme med lille :)
 
At jeg skulle takle 7 mnd med kun 2-3 timer sammenhengende søvn, og allikevel fungere sånn noenlunde i hverdagen. Med fokus på ordet noenlunde. Kravene er godt senket ;)
 
At en baby faktisk kan være så rolig som min.
Smiler heile dagen, sover 19-07 uten oppvåkning og griner ekstremt sjelden. Kun litt småsutring noen få minutter for dagen. :)

Alle advarte om våkenetter osv, men ingen sa at noen babyer faktisk er rolige. :)
 
At en liten kropp, kan lage såååå høy lyd ??? Ellers var jeg faktisk ikke forberedt på hvor evig lang tålmodigheten blir når man får en liten en :) Det går som det går, og planene styres etter baby.
 
At en baby faktisk kan være så rolig som min.
Smiler heile dagen, sover 19-07 uten oppvåkning og griner ekstremt sjelden. Kun litt småsutring noen få minutter for dagen. :)

Alle advarte om våkenetter osv, men ingen sa at noen babyer faktisk er rolige. :)
Haha, sånn var storebror også. Snill og blid og rolig som dagen var lang og gleda meg veldig til det denne gangen også. Sjokket var (er fortsatt) derfor stort når denne ungen er stikk motsatt! Stønn
 
At en baby faktisk kan være så rolig som min.
Smiler heile dagen, sover 19-07 uten oppvåkning og griner ekstremt sjelden. Kun litt småsutring noen få minutter for dagen. :)

Alle advarte om våkenetter osv, men ingen sa at noen babyer faktisk er rolige. :)

Så heldig du er :) pass deg for nestemann :p
 
At nettene skulle bli verre og verre etterhvert som ungen ble større:eek:
 
Back
Topp