Hva var ditt russenavn?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Og hvorfor?

Jeg het Harry X-mas.
Som i Harry potter og jul, snerpet sammen i et fint Noldus-uttrykk. [:D]

Miss Sprita [8D]

SMIL

* fordi jeg alltid var så blid og smilende
* fordi jeg elsket sjokolade

Må bare påpeke at jeg fortsatt er en glad jente som elsker sjokolade [8D]

Var grønnruss i 95, og het Barbie[8|]
Russemottoet mitt var "Kvinnen ble født uten humor for ikke å le seg ihjel av mannen"[8D]

Engelen Grabriel.. ser ut som en engel (mente klassen da) men skinnet kan bedra!

ORIGINAL: Heleneo

Joooo, trusa, du må si hvorfor!!

Jeg hadde det teiteste russenavnet ever...smurfine[:'(]

Syntes du kan være glad det ikke ble smurfette da! [8D]
Det er teit at de ikke bare kaller henne Smurfine. På min dialekt sier vi nemlig fette, ikke fitte.[8D][8|]

Mitt var POMPEL ;) og vennina mi het pilt, hun heter også Silje ;)

Jeg var Evil Twin, ganske enkelt for at jeg er den mest høylydte og mest frempå av meg og tvillingbror. [:)] Om jeg er så veldig evil kan jo diskuteres, men i forhold til han er vel alle det! [;)] Snill bror!

JEG hadde det teiteste EVER!
Køffe Kræsj[8D]

Da var jeg oransje-russ!

Det året jeg skulle vært rødruss, fikk jeg istedet en dødsannonse i russeavisa.... Der stod; dæ ligg i slækta..
(både jeg og tvillingen min slutta etter første året...[8D] )

ORIGINAL: trusa

Hrmf. Story short:
Da jeg var lita, pleide pappa og jeg å høre mye på Halvdan Sivertsen.
Og da han sang "Ingen e så goooo som duuuuuu daaaa, ingen e så go som duuuuu", var jeg helt sikker på at "Duda" var et jentenavn.

Og det verste av alt er at jeg trodde "Du" på slutten var et forkorta kallenavn på jentenavnet "Duda".

Glup onge æ sjø!

Hihihihih! [:D][:D] Men jeg eeeelsker sangen, den sang pappa MYE til meg også! [:D][:D]

ORIGINAL: Drea89

ORIGINAL: trusa

Hrmf. Story short:
Da jeg var lita, pleide pappa og jeg å høre mye på Halvdan Sivertsen.
Og da han sang "Ingen e så goooo som duuuuuu daaaa, ingen e så go som duuuuu", var jeg helt sikker på at "Duda" var et jentenavn.

Og det verste av alt er at jeg trodde "Du" på slutten var et forkorta kallenavn på jentenavnet "Duda".

Glup onge æ sjø!

Hihihihih! [:D][:D] Men jeg eeeelsker sangen, den sang pappa MYE til meg også! [:D][:D]

Hehe, den historia var jo bare søt da! [:D]

Flaut.. jeg husker faktisk ikke! Må dra til mamma å finne russelua tror jeg[8D] Lurer på om det var lille my eller barbie eller noe sånnt[8D] 

Athene...  -gresk gudinne[8D]

Lucky Strike sto d vel på lua, men koss d vart sånn, vett æg mesta itj. Va itj nå sånn årntli "gi et russenavn t all"-opplegg t oss. Men på russekorte mett stod d: Schizofreni bekjemper ensomheten.

(åsså va æg faktisk bimbosjef [;)]) (MEN, æg va ikke bimbo altså!!)

Ikke så teit som mott![:'(] "Anus"... Skikkelig kult... Ikke fikk jeg protestere heller[8D]

Al qaida! Og dere gjetter aldri hvorfor [8|]

Back
Topp