Hva var ditt første sv.symptom?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Ikke noe mensen var det første jeg tenkte på, når jeg hadde testet positiv så fant jeg ut hvorfor jeg hadde vært bilsyk og hadde så mye halsbrann!
 
Testegal som jeg er så var en svakt positiv test det første tegnet, deretter uteblitt mens og at jeg ble fort andpusten, og etterhvert kvalme :)
 
Last edited:
Murringer og ømme bryster
 
Jeg var svimmel, varm og trøtt. Tenkte at jeg enten var syk eller gravid. Selv om vi aktivt hadde prøvd var det litt uvirkelig.
 
Trett, uggen og ble fort andpusten
 
Tett i nesa, blir det vær gang jeg er gravid . Skjønte det ikke før jeg var ca 7,5 uker på vei fordi jeg fikk "mensen "når den skulle ha kommet , men den var litt mindre bare . Var jo trøtt og energiløs også
 
Last edited:
Skjønte ikke at det var fordi jeg var gravid før etter positiv test, men var så sykt trøtt og sliten.
 
Murringer i magen, vonde pupper, stikninger i magen og smerter i bekkenet. Dette var 3+0 og jeg var helt sikker på at jeg var gravid. Positiv test fikk jeg 3+5.
 
Tja! Spontan tanke om at mannen måtte dra å kjøpe test?[emoji23] mensen har alltid vært ustabil, så tenkte ikke på at den uteble[emoji87]
 
Alle tre gangene jeg har vært gravid får jeg mistanke når jeg hiver etter pusten av å gå opp trappene hjemme [emoji12] jeg har god kondis til vanlig så det er ganske stor kontrast og det skjer nærmest over natten [emoji4]
 
Bare kjente det på kroppen 4-5 dager før IKM[emoji4] Var altfor tidlig å teste, men kjente igjen tegnene fra førstemann. Vondt i bekkenet, trøtt og andpusten.
 
Back
Topp