Hva var din tidligst svangerskaps symptomer?

Svimmel 6 dager før forventet mens testet positivt tre dager etterpå når det gikk opp ett øye for meg hvorfor jeg mest sansynlig var svimmel.
 
Rare drømmer. :p Har jeg hatt i 3 av 3 svangerskap, og alle har begynt i tiden rett før positiv test. Drømmer litt snodig innimellom til vanlig, men ikke så livaktig. :p
 
Trøtt og menssmerter :)
 
Trøtt, vanvittig sensitive nipler (til direkte vondt om jeg gikk uten bh fordi jeg kjente stoffet mot niplene og kunne ikke få vann fra dusjstrålen rett på de), tisset mye og fikk kjempe matlyst.

3 dager før jeg fant ut av at jeg var gravid våknet jeg kl 3-4 på nattan med intense smerter i nedre del av magen! Var visst forstoppelse og ligamentsmerter! Dro til legen fordi jeg trodde jeg hadde krejt i livmora/eggstokkene eller lignende, men ble fortalt at jeg var gravid og kanskje drev og hadde en sa. Tok test 3 dager etterpå og den viste 2-3 uker, og ultralyd samme dagen viste ingenting. Noen dager etter det igjen viste ny ul baby med et sterkt hjerte:Heartred resultatet er nå en 2 år gammel fantastisk jente.
 
Men må si at jeg hadde 2 uker før det blitt fortalt at jeg ikke kunne bli gravid der og da pga en del blodprøver viste at hormonene mine var helt ute og kjørte, så jeg tenkte ikke over noen av symptomene pga jeg trodde jeg ikke kunne bli gravid akkurat da... haha
 
Flere dager på rad med hodepine, murringer og en intens svimmelhetsfølelse for en uke siden. Skulle bare snyte meg fordi jeg var forkjøla, plutselig kjentes det ut som jeg skulle svime av. Føltes ut som jeg var skikkelig dritings, bokstavelig talt! Kvalmen har allerede kommet, å jeg er bare 3+4/3+6
 
Da jeg ble gravid (men mistet 9+6) fikk jeg veldig ømme pupper 8 og 9 DPO. De var så vonde at jeg mistenkte at jeg var gravid. Tok test 10 dpo som var svak positiv. Ny test 11 dpo og 1-2 uker på clearblue digital :happy:
 
Nr. 1
Støl nederst i magen, vondt lysken og metallsmak i munnen

Nr. 2
Økt utflod, stikninger i magen og verking i korsryggen
 
Første gang ømme pupper!

Andre gang kvalme og trøtthet
 
Første gang fikk jeg ekstrem kvalme med oppkast i uke 4 allerede. Trodde jeg bare hadde fått spysjuka, men det gav seg ikke før uke i uke 13.

Nå hadde jeg ømme bryster og hodepine. Sovna lett og var veldig distré... Sovna til barne-tv med jentungen i armkroken.

Lurer på hvordan det blir neste gang.
 
Første gangen var jeg så sliiiiten :dead:
Tror jeg var 4-5uker på vei.
Andre gangen var det ikke symptomer som gjorde meg oppmerksom.
Tredje gangen var jeg så emosjonell :hilarious:
Jeg begynte å grine av noe jeg aldri hadde reagert så sterkt på til vanlig, fikk positiv graviditetstest samme dag :p
 
Mitt første symptom var fravær av symptomer :p Forventet ømme bryster, murringer og magevondt som jeg alltid får rundt mensen, men da jeg ble gravid kjente jeg absolutt ingenting! Symptomene kom ca 1-2 uker etter positiv test :)
 
Hei.
Har akkurat hatt el og har skikkelig luft i magen nå, er det en symptom eller helt vanlig hos alle som akkurat hatt eggeløsning? Har i tillegg hodepine (om det har noe sammenheng vet jeg ikke)

Er på «jakt» etter all slags symptomer. Er nå på pp2 og håper det klaffet denne gangen *krysser fingrene*

Hva var din aller første symptomer på svangerskap? :)

Jeg var bare veldig trøtt rundt IKM. Og hadde vel ingen andre symptomer.
 
Jeg har vært vanvittig trøtt de siste par tre dagene, og fått tilbake litt av matlysten jeg ikke har hatt på noen år. Har ømme bryster (sist hadde jeg bare ømme nipler i starten), mensensmerter i magen og nå i dag i rygg også. Sambo tror jeg er gravid, men jeg tør ikke tro på det eller håpe det, for da gikk det virkelig lett for seg. Og det er for godt til å være sant.
 
Er det noen som har fått ømme bryster/brystvorter sånn 8 dpo og faktisk vært gravid, eller er det et ganske sikkert tegn på pms? :pompus: Ser for meg at det er litt tidlig med tegn på graviditet, men det kan jo være hvis egget festet seg sånn 6 dpo..?
 
Ekstremt ømme pupper fra 9-10 dpo, mye mensmurringer rundt ikm og deretter kvalme og trøtthet fra uke 5-6.
 
Første tidlige tegn i de to andre svangerskapene var tretthet, kvalme og sulten hele tiden. Pluss hodepine av og på frem til 2 trimester.
Er nå 11/12 dpo og har hatt hodepine to dager på rad nå, litt småuvel men ellers ingenting. Så spent på morgendagens test:rolleyes:
 
Jeg er gravid for andre gang nå, er 5(4+5). Hadde en MA i november 2018.
Det som var mest likt på begge svangerskapene var at jeg fikk halsbrann! Begge gangene begynte dette før IKM. Veldig spesielt :p
 
Back
Topp