Hva var din første tanke når testen viste positiv?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Det er jo mye som kan gå gjennom hodet i det øyeblikket. Lettelse? Glede? Frykt? Engstelse? Hva tenkte du, når du så hva testen viste? Trodde du på det med en gang, eller måtte du ta en nummer to for å være sikker?

Var litt i sjokk men kjente glede da jeg visste gubben er veldig klar for å bli pappa men igjen litt sjokka da jeg var midt i syklusen når testen var positiv :)

Min første tanke var at det akkurat som jeg forventet [emoji23] Men det har ikke helt gått opp for hverken meg eller gubben enda!

"Atte hæh? Det må da være noe feil med testen??" - og så tok jeg flere utover dagen og i dagene som fulgte. :knegg: Var ikke forventa, og det var siste pp før vi skulle ha en prøvepause pga lapraskopi og hysteroskopi, og at jeg skulle slippe å være høygravid når vi gifter oss. Har i tillegg ikke så lett for å bli gravid så var litt overraska over at det gikk før lapraskopien og hysteroskopien. Gyn var ikke så optimistisk på våre vegne heller.

Første tanken var: «ja, hvor lenge blir den denne gangen?»
Så myyyye engstelse :(

"det kan ikkje vere sant?!" var litt mye banning inni bildet med, siden jeg ikke trudde helt på med det same

Glede og engstelse! Tok ihvertfall 5 [emoji1441][emoji85]

Glede og litt blandede følelser :)
Vi har planlagt nr 2, men er fremdeles litt sånn: oi shit, skal jeg gå gjennom fødsel igjen :wtf: men så er det så verdt det og ønsket med nr 2 :D

Min første tanke var YES! akkurat som jeg forventet :D Men det har ikke helt gått opp for meg enda! Eller dvs er litt der at det har gått så bra 5 ganger før. Kan det virkelig gå bra en gang til :wacky:

Back
Topp