Kånemor
Flørter med forumet
.. da du testet positivt/innså at du var gravid? 
Jeg var helt overbevist om at det ikke hadde klaffet denne pp, men mente det kaaaaaanskje kunne være en strek på testen. Sto på badet og tok digital da mannen kom inn, og han ville se resultatet først. Da jeg så hvor gira han var på å se resultatet, og jeg som trodde det kom til å stå «ikke gravid», fikk sjokk da jeg snudde testen og den var positiv
Han var superhappy og jeg var i sjokk og begynte å grine 

Jeg var helt overbevist om at det ikke hadde klaffet denne pp, men mente det kaaaaaanskje kunne være en strek på testen. Sto på badet og tok digital da mannen kom inn, og han ville se resultatet først. Da jeg så hvor gira han var på å se resultatet, og jeg som trodde det kom til å stå «ikke gravid», fikk sjokk da jeg snudde testen og den var positiv
Han var superhappy og jeg var i sjokk og begynte å grine

Men etter 3+ på cb digital og gratulasjoner fra klinikken har jeg begynt å tro ordentlig på det
Når veien var så lang, og til tider så mørk, er jeg vant med at ting går feil vei som oftes. Jeg har ikke troa på at kroppen min klarer noe selv eller bra lenger, så jobber endel med det. Bekymrer meg mye nå, men håper på en fin tul om 1,5 uke og at jeg kanskje da kan senke skuldrene litt.

Viste den til barna utpå dagen og de jublet!!