Hva var det siste du kjøpte til deg selv ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Kan faktisk ikke huske sist jeg kjøpte noe til meg selv så på onsdag har jeg avtalt med datteren min på 3 år at vi skal ut å shoppe å skjemme oss selv bort! :D Man trenger det av og til! :D

Det er en stund siden jeg har kjøpt noe, så da jeg og svigermor var på shopping kjøpte jeg meg noen overdeler :) Kan ha de etter fødselen også :) Godt og følexseg litt fin nå på slutten :) For egentlig føler jeg meg bare som en vaggende pingvin :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff.. Har vert dårlig på det etter jeg ble mor... Må vel bli gravid-klær.. Før det var det vel øredobber, armbånd og andre stæsje-ting...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Mammaklær.
Veldig dårlig på å handle til meg selv.
Stort sett mannen som gjør det ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjøpte noen nye klær til meg selv i forrige uke som passer nå når jeg er gravid og som kan være behagelige å bruke etter fødselen også :)

Et par tynne lange topper, en litt kortere mammatights, en hårbøyle og noen Weleda-kremer :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Kjøpte meg et maxikjørt for 1 uke siden da jeg ikke orket tanken på bukser. Det er ikke et mammakjørt, men siden det går under magen (bretter det ned) passer det fint både nå og etter fødselen :)

Jeg kjøpte meg et brettspill og en jakke sist uke:)

Ammebh!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg kjøpte meg to t-skjorter og en singlet på torsdag :)

Oi, det husker jeg ikke engang. Men kjenner jeg meg rett var det noe kjedelig...

75 min med gravidespa var det jeg spanderte på meg no sist :D *Himmelsk*

Back
Topp