Hva var det siste du handlet?

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
Jeg kjeder meg... [:)] Og lurer på - hva var det siste du handlet til deg selv, til hjemmet og til babyen?

Gjerne med bilder [:D]

til meg: øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøømh....en sjokolade?
til hjemmet: øøøøøøøøøøøøøøh
til babyen: husker ikke[8D] mat? oooog...ei bukse,tror jeg

Siste jeg handlet inn var :

Til hjemmet : Et gammet skap på finn, som jeg har pusset mat, og pusset igjen. Så det har fått et gammelt slitt utsende. (er ikke helt ferdig enda, så viser ikke bilder[;)])
Til meg : Så en del topper og en veske fra da vi var på hellas turen.
Til baby D :
Han fikk noen klær og sko

Til meg selv har jeg handlet to topper på Illusion.no, men de har jeg ikke fått enda, så da regnes kanskje ikke dem (vet jo ikke om de passer engang). Så da blir det jeg kjøpte sist en fuktighetskremer til ansiktet

Til snuppelille har jeg kjøpt bunadskjorte og Tussi-bamse og til huset har vi kjøpt en stressless og ei lampe på Bohus

Jeg handlet på nelly.com her om dagen. Da ble det noen sko og skjorter til meg, noen pysjer og småtteri til Sofie [:)] Til hjemmet var det vel gardiner som var det siste.

Til hjemmet kjøpte jeg Malm kommode fra ikea. Som nå står på soverommet. Er virkelig fornøyd med den.
Til meg selv....hmmmmm dødehavsshampooer men har ikke fått dem enda. Svarte strømpebukser til å ha under bunaden på 17 mai...for en gammel kone jeg er.
Til babyen var det to hvite strømpebukser til hennes 17 mai kjole.

hmmmm,skal vi se her...

Til barna;
huske/klatrestativ

Til meg;
stor veske/bag

Til huset;
utemøbler

ORIGINAL: karaoke

Til hjemmet kjøpte jeg Malm kommode fra ikea. Som nå står på soverommet. Er virkelig fornøyd med den.

Til meg selv....hmmmmm dødehavsshampooer men har ikke fått dem enda. Svarte strømpebukser til å ha under bunaden på 17 mai...for en gammel kone jeg er.
Til babyen var det to hvite strømpebukser til hennes 17 mai kjole.

Kommoden var kul [:D]

Til meg: hmmmm, en hvit tunika
Til Maya: Klær og bilsete på f&b-messa igår
blant annet dette:

Til hjemmer: Fiskars hekesaks og blomsterfrø

d.jpg

Til meg selv: Røyk, Lucky Strike.

Til snuppa: Hello Kitty gåbil! :D

Til hjemmet: husker ikke :s

Til meg selv:

Til snuppen: pluss masse bøker på loppis

Til hjemmet: pluss dørmatter pluss hjertekakeform og 2 bamsekakeformer.

Back
Topp