Hva var det første mannen/dama sa da du kom med positiv test?

Uff da. Kan nesten høre den paniske latteren.. Har dere blitt komfortable med tanken nå da?
Hehe ja, sånn overdreven og lenge... Ja, vi er litt sjokka enda, men tenker at det nok skal gå greit. Jeg er mest nervøs ifht kroppen og hvordan det skal bli, siden jeg enda er dårlig i bekkenet fra forrige svangerskap...! Men vi prøver å være positive og se dette barnet også som en stor gave, vi vet vi blir like glad i han/henne som i de andre :)
 
Vi brukt 9mnd på første. Den hær gangen har ikke mensyklusen blitt stabil en gang etter fødsel. Å forrig runde som var første pp kom mensen 6daga etter EL.
Æ ropt han inn på badet å fikk en tulle du? fra han. Kan det gå så fort da? Å så si han: tørr ikke tru det enda æ.
Vi mista før det klaffa sist gang å det sitt i litt hos oss begge. Så vi tørr ikke slipp jubelrn helt enda.
 
”den er negativ” sa han da han skulle få se resultatet først.
Jeg trodde ikke på han, for jeg kjente på kroppen at jeg var gravid så jeg tok testen og der var det to streker. Han trodde begge strekene måtte være like sterke ;)
 
Mannen var bortreist på jobb reise og kom ikke til p møte han før uka etter rett i et bryllup, fant ut at å vente til bryllupet var lite gunstig da han er lettrørt fra før ☺️ sendte Mail til hotellet og ba dem printe ut en rebus og legge den på sengen hans.

På lappen sto en søt beskjed og bilde av kjendiser født i februar. Mannen skulle finne ut hva disse hadde til felles.
Hadde ikke helt tenkt over at det skulle bli så vanskelig at han spurte alle på jobb konferansen og bestekompisene sine. Fant forøvrig ikke ut hva det var, men spurte om det var at «alle hadde barn?». Da sa jeg nei men de er alle født i februar. Så skjønte han det og gråt av glede:) veldig glad for at det var slik nyheten ble oppdaget for mannen
 
Min skjønte ikke helt hva testen viste da test streken var veldig svak. Da jeg fortalte han det sa han "kult" flere ganger før han til slutt gav meg en klem. Tror ikke han skjønte det helt før vi tok en Clear Blue hvor det stod gravid 1-2 uker på. Samme kvelden begynte han å diskutere babynavn
 
Faen. Nå ble jeg svett!

Haha!! Overhode ikke etter planen!!! Vi hadde såååå my planer neste år med cruise i karibien, usa og bare nyyyte året før vi planla å bli gravid i slutten av neste år! Alt skjærte seg :(
 
Back
Topp