Hva var det første graviditetssymptomet du merket?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
Uteblitt mens, etter det var det vel uvel og kvalm:yuck:
 
Forstoppelse og grining. Haha! Skjønte direkt jeg var gravid.
 
Tydelig Stikk i livmoren ca da jeg hadde festning av egg (hadde en festeblødning dagen etter). Deretter vondt i lysken, og uvel. Og veldig hovne bryster! Måtte teste før ikm og hadde rett!
 
Jeg følte meg rar i kroppen, sliten og ømme bryster. Noe jeg aldri har. Så følte på meg at det var noe som var annerledes.
 
Murringer som ikke er likt hva jeg normalt sett opplever før mensen kommer... Murringen begynte ca 4 dager etter eggløsning
 
Eneste forskjellen på starten var at mensen ikke kom så jeg tok en test. Men uken etter kom kvalmen for fullt
 
Trøtt, tissa ofte og ømme pupper. Kom vel omtrent samtidig alt sammen :)
 
Ligamentsmerter (som menssmerter) og forstoppelse :p

Så kom kvalmen og svimmelheten
 
Jeg brakk meg plutselig en kveld, en uke før IKM, tenkte «ånei, nå får jeg omgangssyke også» for det hadde veldig mange rundt meg hatt!
Men ingen omgangssyke kom og 3 dager etterpå testet jeg positivt!!
 
Generelt ubehag i hele kroppen, sambo kunne omtrent ikke ta på meg på en måned stakkars
 
Halsbrann og denne gangen: voksende mage. Sist gang husker jeg at ømme bryst var ett av de tidligste tegnene :)
 
Veldig ømme brystvorter, fra rett etter eggløsning. Aldri kjent på det før. Ved ikm ble hele brystene ømme og jeg hadde en del mensmurringer.
 
Hadde veldig ustabil mens, så at den var litt sen tenkte jeg ikke så mye over. Men la merke til at puppene brått var mye større, så da kjøpte jeg en test. :happy:
 
Back
Topp