Hva var det første graviditetssymptomet du merket?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
Skarpe stikk i siden kom tidlig, før positiv test. Skjønte etterpå at det var symptom på graviditet.. Følte meg oppblåst et par dager etter EL og sikker på at jeg var blitt gravid, så vi var ganske sikre på at vi traff :) Aldri følt det så tidlig før, men er nr 3 og veldig planlagt så vi visste jeg skulle ha EL noen dager etter fjernet spiralen..

Første jeg merket var at jeg var uggen..(fyllesyk følelse) nesten en uke før mens.
Ryggsmerter
Ømmepupper..
var ganske sikker på at jeg var gravid da.. dette er mitt fjerde barn og kjente det samme de gangene også :hilarious:

Kvalme faktisk.. kan hende det var kvalme som kom ifm når egget festa seg. Aner ikke om det går an, men ser for meg at kroppen pøser på hormoner da. Testa ikke pos før flere dager etter, men kvalme var altså det første [emoji23] Og så kom drømmene [emoji87]

Et skikkelig hogg i livmora 3 dager etter innsett. Da skjønte eg at egget festa seg. Så var vel 5 dpo. Ellers va det ømme brystvorter før positiv test 3+3

Puppesymptom ;) Sitring, aukande størrelse, ømme brystvorter. Starta eitpar dagar før forventa mens.

Uvanlig trøtthet [emoji4]

Veldig ømme pupper! Og kvalm! En uke før forventet mens faktisk. Var ikke sånn de andre gangene..

her merket jeg at ca 4 dpo forsvant sexlysten over natten. slik har jeg vært de 3 andre gangene også, mester sexlysten med en gang jeg er gravid, så det var vel det første tegnet her

Ømme pupper og trøøøøøtt :dead:

Et skikkelig hogg i livmora 3 dager etter innsett. Da skjønte eg at egget festa seg. Så var vel 5 dpo. Ellers va det ømme brystvorter før positiv test 3+3
Det var det første jeg også kjente! Var 6 dpo , men avfeide det siden jeg hadde lest at det var umulig og kjenne...
Men nå er jeg ganske sikker på at det var det jeg kjente![emoji7]
Ellers så fikk jeg plutselig en trang til å beskytte bedre del av magen når mini klatret/gikk/hoppet på meg[emoji23]
Positiv test 9 dpo (3+2)

Back
Topp