Hva var det første du tenkte når du så en positiv test?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Først ble jeg veldig glad. Vi hadde egentlig slått fra oss prøvingen, så kom litt plums.
Så ble jeg veldig redd for å miste, igjen.. Og den følelsen har ikke sluppet taket enda. Så håper jeg kan komme meg over på veldig glad igjen snart :Heartred

Trodde ikke på det! Er enda uvirkelig, selvom det er 3 uker siden...:) ble glad samtidig som jeg tok 5 tester til!

Med førstemann fikk jeg lott panikk. Selv om jeg hadde ventet på den testen i 14 mnd ble jeg mer redd enn glad! Alt ble plutselig så virkelig, og jeg følte at «nå er det ingen vei tilbake». Det gikk noen timer før jeg landet, og da var det bare glede igjen:)

Denne gangen var jeg bare sååå glad, overrasket og lettet over hvor lett det gikk!:Heartred Spira satt på første pp.

Tenkte huff... påen igjen...

Etter 4 år med prøving og to ivf forsøk var det en slags paff lettelse å se to streker. Det er etterlengtet, men klarer ikke å slippe jubelen helt løs enda.

Oh fækk!!!!! Helvete, Shit!!! Dette må jeg fortelle til nn, nei Shit, mannen først..... oi.... ja...

Først var det "hurra!", deretter "ro deg ned, det er sikkert bare kjemisk"... selv om testene fortsatt er positive og jeg nå er 5+1, tør jeg fortsatt ikke juble ordentlig.

Jeg fikk høyere puls og trodde ikke det jeg så. Etter et års prøving var jeg overlykkelig over å endelig få to streker. Turte ikke helt å tro på den de første dagene før streken ble helt tydelig.

Jeg ble glad den var positiv , vi er jo aktiv prøvere ,men uroen etter alt vi har opplevd tidligere ligger der også og det var kort mellom glade og negative tanker..

Prøver fremdeles å tenke positivt, :flower:Heartred

Det var vel aller først bare bokstavelig talt «Hæ??» :hilarious:

Første test kasta jeg, før jeg tok den opp igjen og så mer på den... Det var jo en liten strek der jo! Tok to til, men syns de var svake. Kunne det være positivt? Tok likevel vare på dem. Dagen etter - to nye tester. Da måtte jeg faktisk inn her og spørre dere om det var positiv test, og det var visst ingen tvil. Ble litt satt ut og veldig glad!:smiley-bounce022

Back
Topp