Hva var det første du tenkte når du fikk positiv test?

Det er sikker bare en falsk positiv... prøveperiode og alt for mange negative tester tar på- så mannen måtte dra å kjøpe en digitaltest før jeg trodde det var sant

«det skal jo ikke være mulig!!!» :hilarious::hilarious::hilarious:

1. Jippi! Hadde det på følelsen, den kvalmen er karakteristisk...:happy:
2. Shit, kvalm allerede?!? Jeg er jo bare 3+5. Da blir jeg like kanskje kvalm denne gangen:wtf:

"vi er produktive" :dead:

Mista i slutten av mai, og klaffa på første PP etter mens igjen :woot:

Jippi! Var bekkenløsning jeg har kjent de siste dagene ja.......
Tenkt om det skjer noe? Tenk om jeg mister? Nei det skal gå bra, blir baby av denne spiren klarer jeg jobbe ut svangerskapet?
Hehe litt mye som sviver i hodet nå... positiv test i dag 3+2

«What?!» var vel min første tanke :laughing002 sååå :happy093 jeg fra do og inn til en sovende samboer som ble tatt greit på senga haha. Jeg hadde jo ikke trua og forventet egentlig «ikke gravid» i displayet, så når «gravid» dukket opp etter under 1 minutt så ble jeg ganske :excited001:excited001

Hæ? Jammen, vi har jo nesten ikke prøvd en gang denne PP'en?
Har jeg tatt en EL-test og ikke graviditetstest?
Er graviditetstesten utgått på dato?

Jepp, lenge leve fornektelsen...

Jeg tenkte «shit, da er vi visst i stand til å få barn sammen!»

Dette var første pp, og jeg var forveredt på at det kunne ta tid, da vi kjenner flere son har prøvd lenge. Luksus når det funker på første pp! :D :Heartred

Jeg tenkte «shit, da er vi visst i stand til å få barn sammen!»

Dette var første pp, og jeg var forveredt på at det kunne ta tid, da vi kjenner flere son har prøvd lenge. Luksus når det funker på første pp! :D :Heartred

Samme her. Første eggløsning etter uttak av spiral, så jeg klarer fortsatt ikke helt å tro på at det er sant. At jeg er gravid :-)

Dette er andre pp etter senabort 6. mai. Rakk to sykluser, så satt den igjen.

Jeg har jaktet symptomer siden el, men har jo ikke vært sikker. Mest spesielt har det nok vært med puppene. De har vokst, og har fått store tydelige blodårer som står litt ut.

Svake tester 9,10 og 11 dpo. Negativ digital 10 dpo.
Men positiv digital i dag! Og da tenkte jeg bare yesss!!! Og videre, håper den klamrer seg fast, at det ikke er noe galt med den og at jeg slipper å være FOR kvalm.

I tillegg må jeg fundere litt på hvordan vi skal skjule det lengst mulig for barna. Sist mistet vi i uke 16, og da ble sorgen ekstra tung når de også var så lei seg.

Jeg tenkte "faen, jeg orker ikke denne kvalmen!" Også gråt jeg for da var sommerferien ødelagt. Selvom babyen er ønsket, men det gikk litt fortere enn vi så for oss. Første eggløsning etter vi hadde tatt ut spiralen, og denne kvalmen er grusom.. føler meg fortsatt ikke gravid, bare syk... :depressed::depressed:

Back
Topp