Hva var det første du tenkte da graviditetstesten lyste positiv?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
"Ånei!!" "Jaaaa, endelig", "Oisann", "Ikke nå igjen!"

Mange forskjellige ting man kan tenke i det testen viser positivt.
Jeg tenkte vel bare "Oi.." Selv.

Hva tenkte du?

Hurra :smiley-bounce012

Ble egentlig bare veldig glad og kunne ikke helt tro det! Har vært mange negative tester det siste året!

Veldig glad, samtidig ble jeg redd. Redd for at vi må igjennom enda et tap, glede over å kunne gi lille et søsken :happy:

Jeg og mannen ble kjeempe glad. Vi har en på 2 år fra før. Tanken på at han får en søsken gjør meg så lykkelig :D samtidig som jeg ble glad, ble jeg også kjempe redd. For i mars hadde jeg min 2 konisering av livmortappen på under 1 år, så faren for prematur fødsel er større. Så gikk noen dager å var nervøs, men nå går det bra :) til onsdag er jeg i uke 5+0 , tiden går sakte, men tipper fra uke 12, går det kjempe fort. Gjorde det med sønnen min :) føler oss veldig heldig. Med 2 mars barn, om alt går bra med spira i magen :D

Jeg og mannen ble kjeempe glad. Vi har en på 2 år fra før. Tanken på at han får en søsken gjør meg så lykkelig :D samtidig som jeg ble glad, ble jeg også kjempe redd. For i mars hadde jeg min 2 konisering av livmortappen på under 1 år, så faren for prematur fødsel er større. Så gikk noen dager å var nervøs, men nå går det bra :) til onsdag er jeg i uke 5+0 , tiden går sakte, men tipper fra uke 12, går det kjempe fort. Gjorde det med sønnen min :) føler oss veldig heldig. Med 2 mars barn, om alt går bra med spira i magen :D
Blir to mars barn her også, med tre år i mellom:)
Og tre år er jeg egentlig glad for, så trassig toåringen er om dagen :happy8

Ble først skuffet for streken kom ikke frem med en gang og jeg var bombesikker på at den kom til å være positiv. Så kom det endelig en svaaak test og da ble jeg overlykkelig [emoji1]

Jeg tenkte «holy! Hvordan sier jeg dette til samboer??» [emoji28]

Han tok det mye bedre enn forventet og er skikkelig gira [emoji86]

Jeg tenkte "yes, endelig!!" Så kom frykten for at det ikke skulle gå veien snikende. Håper bare så veldig at det går veien!

Tenkte vel mest "Shit, gjekk det på første forsøk?" o_O Og så "Herregud, får jo nesten termin samtidig som venninna mi frå forrige termingruppe" :gen053

Ble utrolig glad [emoji4] og følte en enorm lettelse over å ha kommet et langt steg videre mot babydrømmen [emoji173]️

Jeg var faktisk på jobb når jeg testet positivt, jobber som nattevakt og klarte ikke holde meg til morgenen etter der igjen.
Hadde fått en meget svak strek dagen før, men tenkte det var for godt til og være sant og mulig en skyggestrek da den var så svak :shifty:
Da den lyste klar positiv ble jeg helt i sjokk og vanvittig lettet og lykkelig, jeg var livredd at jeg ikke kunne bli gravid lengre.
Også tenkte jeg etterhvert at det var ganske utrolig at vi klarte det på 1 pp igjen, det hadde jeg aldri trodd :Heartred

Var i lykkerus og svevde på en sky de siste timene på jobb :Heartred

Tenkte d kunne umulig kunne stemme, da jeg var overbevist om at vi hadde bommet på el denne pp.
Sambores kommentar til positiv test « yesss, det va det eg sa, symmaraene mine klare det utroliga»

Tenkte egentlig med en gang at jeg var redd for å miste siden det skjedde rett før... men gikk ikke lang tid før jeg kjente meg tryggere og klarte å være veldig glad for det :) det var svært ønsket <3

«Oida!» første forsøk igjen? Så ble jeg veldig glad [emoji5]

Ble så glad!! Forventa å få negativ test, så ble veldig overrasket. Gleder oss så til å fortelle til 7 åringen at hun skal bli storesøster. Hun har mast og mast om en baby så lenge jeg kan huske :D

Ble veldig overraska, prøvde 8 mnd med førstemann.. hadde typ sex 6-7 dager i strekk for å treffe! Denne gangen hadde vi sex 2 ganger og så satt den

Back
Topp