Hva var det første du tenkte da graviditetstesten ble positiv?

Nr 1: jippi endelig skal vi bli foreldre
Nr 2: endelig ble vi gravide igjen og ny baby
Nr 3: veldig mange stygge ord som ikke burde gjentas.
 
Nr. 1: Takk og lov, jeg er ikke dødssyk, bare gravid!
Nr 2. Kastet opp, også tenkte jeg «dette bør være verdt det» og det var det jo heldigvis...
 
Tja jeg hadde fornektet det og var nok ikke en bombe.. Uhell..
 
Nr 1: oi! Jaja..
Nr 2: hvordan er det mulig? Hurra! Men hvordan skal dette gå?(Ble gravid bare noen uker etter å ha fjernet en eggleder)
Nr 3: Hurra! Godt vi slapp å prøve lenge
Nr 4: faan! (+en del andre stygge ord) Hva gjør vi nå? Hvordan er det mulig at jeg har blitt gravid nå?
 
1. Glede og hurra! (Mistet)
2. Glede, men også redsel (mistet)
3. Redsel og sorg, neglisjerte graviditeten frem til uke 12 (flott og fin 4-åring i dag❤️)
4. F***, nei. Så hurra! Weee. Ånei.. Vil ikke.. Wow. Jippi! (Var ikke forberedt at den skulle sitte på pp2, og var sjokka)
 
"Nehei, den der må være feil"

Så kjøpte jeg 10 tester til:hilarious:
 
Nr 1: Trudde ikke på det før magen kom hehe:)
Nr 2 : Jippi tenk at vi skal få en til (ente med Sa)
Nr 3 : Tenk at vi er gravide. Klare ikke glede meg før jeg er over den skumle delen. Har litt over 1 uke igjen så er jeg over den skumle delen :)
 
Med nr en gråt jeg av glede, med nr to ble jeg bare stående og måpe (planlagt, men i sjokk over at den satt på første og eneste forsøk :hilarious:)
 
Ble i ekstase, og gledet meg til å fortelle samboeren. :hello2

Utenom det så kjente jeg på en redsel pga alvorlig endometriose med spredning, og at jeg fikk bekreftet mine mistanker på fertilitetsklinikken at jeg kanskje har adenomyose. Må fjerne alt av eggledere, siste eggstokk, livmor og alt - når vi er ferdig med barn. Har såppas aktiv endometriose, og ingen behandling har hjelpet.

Er 6+2 idag, og fortsatt kjemperedd. Har første ultralyd 6 januar, men føler tiden ikke går fort nok. Vil bare komme meg velberget igjennom første trimester.
 
Back
Topp