Hva var det første du kjøpte til babyen i magen?

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Hva var det første kjøpet?

Har du handlet inn vogn, seng osv?
 
Har egentlig alt fra før av siden min første datter enda er 11mnd:p
Første jeg kjøpte til henne da, var tut tut/ballerina skjørt, pels vest(fake såklart)og en rosa body med gullskrift My mum is awsome [emoji166]

Men jo, moseskurv kjøpte jeg faktisk idag, det er vel det første nye jeg har kjøpt til bebisen i magen:)
 
Et par sko og et batman sett.
Også kjøpte vi et nøytralt body sett til kommende tante hvor vi spurte om hun kunne passe på det til februar :D:p
 
Vogn og seng har vi fra før, har masse utstyr fra første [emoji4] Ikke kjøpt noe enda, men pusset opp barnerom[emoji108]
 
Ullbody og bukse[emoji171] Har det meste etter storesøster så med mindre det viser seg å være en gutt så blir det nok lite handling.
 
Vi har det meste av utstyr fra storesøster, men siden det ser ut til å bli en gutt denne gangen trenger vi litt nye klær. Så det første jeg kjøpte inn dette svangerskapet var en lyseblå sparkebukse den dagen vi fant ut kjønnet :)
 
Kjøpte en seng på finn, også har vi arvet/kjøpt billig fra familie vogn, vippestol, bilsete m.m. :) Mannen var på shopping her om dagen og overrasket meg med babygym, nytt trekk til vogn, bleiebøtte og litt klær :Heartred
 
Noen som skal arve klær å ting?

Er tante til ei jente (og vi får ei jente), og her om dagen fikk jeg bilde av et stappfullt bagasjerom med klær, som var lesset av hos mamma og pappa [emoji7] gleder meg noe fryktelig til å komme hjem på høstferie om litt over en uke, og se igjennom arveklærne [emoji1][emoji1]

Det første vi kjøpte selv var en sjøgrønn ulldress fra Hust & Claire. Kunne lett brukt opp alle pengene mine på det merket, de har så mye nydelig [emoji7]
 
Back
Topp