Hva var det første du handlet til knøttet i magen?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
denne gangen har jeg ikke kjøpt noe enda. Er jo så tidlig :p Sist kjøpte jeg barnevogn!! Fikk den så billig, så måtte bare slå til :p Var ikke mer en 7 uker på vei, hihi.

Jeg har kjøpt bilstol :-)

Med datteren min var det en Ole brum body. Har ikke kjøpt noe til dette knøttet enda. Finne ut hvilket kjønn det er først og så kjøpe det vi mangler ^^

Jeg har kjøpt en bitteliten body med teksten "Born in 2013" og matchende sokker. Klarte ikke å dy meg, det er jo så søtt med disse knøttsmå klærne ;) Men nå skal jeg ikke kjøpe mer før jeg vet kjønnet

Skal snart kjøpe bilstol og voksi urban :)

Det aller første var en bamse, men også kjøpt et par bodyer og et bæresjal. Klarer ikke helt å holde meg :p Begynt å strikke til den også, i nøytrale farger. Synes de nøytrale fargene er finest uansett.

Tørr ikke kjøpe noe enda.syns det er veldig tidlig.men med første mann kjøpte jeg mye og begynte tidlig

Synes det er vel tidlig å begynne å handle noe enda... Har jo det meste basis fra før fra sønnen min som er av nøytral karakter :) blir det jente derimot, blir det nok en heidundrendes handletur etterhvert ;)

Så flinke dere er! Jeg klarte ikke dy meg da jeg var gravid.. det ble en del handling tidlig ;)

jeg har ikke kjøpt noe enda.. Men en gang for lenge siden var jeg på åpning av en G-max, så hadde de tilbud på DBS trehjulsykler til bare 200kr pr stk.. da kjøpte jeg en rosa og en blå!! De står på hylla nede i garasjen :) Haha :P jeg går amokk på salg... ;)

Back
Topp