J
Janet
Guest
Det første jeg handlet var en spisestol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne. Var jo plutselig ikke så lenge tilHar ikke kjøpt noe enda, planen er å vente til etter ul.
Stilig, og så lurt Hvor selger de slikt?et par sokker hvor det står «mum <3 me» og «dad <3 me» på.. disse la jeg i en pakke sammen med bilde av positiv digital test og ga til pappaen når han kom hjem fra jobb
Newbi er nydelig! Jeg elsker de klærne, nå har min datter har vokst utav str.74, til min store glede skal de starte å produsere dem opp til 3 år nåHar kjøpt et hvitt kjønnsnøytralt sett med langermet body og bukse fra Newbie, klarte ikke dy meg
Jeg også! Sååå utrolig mye nydelig! Skal de begynne med størrelser opp til 3 år?! NÅ ble jeg glad!Newbi er nydelig! Jeg elsker de klærne, nå har min datter har vokst utav str.74, til min store glede skal de starte å produsere dem opp til 3 år nå
Jeg også! Sååå utrolig mye nydelig! Skal de begynne med størrelser opp til 3 år?! NÅ ble jeg glad!
Beste nyheten jeg har fått idag!Jepp Var innom Kappahl i dag, de sa de skulle begynne å få dem inn i uke 10
Stilig, og så lurt Hvor selger de slikt?