Hva var det første du handlet til knøttet i magen?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
et par sokker hvor det står «mum <3 me» og «dad <3 me» på.. disse la jeg i en pakke sammen med bilde av positiv digital test og ga til pappaen når han kom hjem fra jobb :)

Ingenting ennå! Men strikket en nydelig ulldress i fjor i hvitt. Hadde tenkt den skulle være gave, men klarte bare ikke gi den fra meg. Nå er jeg glad for det og tenker det er babyens første "eiendel". Ellers har den jo alt den trenger om det skulle bli en jente................

Har ikke kjøpt noe enda, planen er å vente til etter ul.

Har ikke kjøpt noe.. Eller den kommende storesøster har kjøpt en rosa babytannkost.. Hun mener det er en lillesøster i magen ;) (selv om jeg selv tror 99% at det er en lillebror :p )
Eller så strikker jeg litt, så det første lille i magen får er nok et teppe eller hentesett ;) alt etter hva som blir ferdig først :p

Har kjøpt et hvitt kjønnsnøytralt sett med langermet body og bukse fra Newbie, klarte ikke dy meg :p

Har kjøpt et hvitt kjønnsnøytralt sett med langermet body og bukse fra Newbie, klarte ikke dy meg :p
Newbi er nydelig! Jeg elsker de klærne, nå har min datter har vokst utav str.74, til min store glede skal de starte å produsere dem opp til 3 år nå :)

Har ikke kjøpt noe enda, blir nok å drøye det. Jeg har lyst men vet ikke hva vi trenger. Har jo det meste til den i magen, mye rosa klær, men utstyr og slik er nøytralt. Vi har 2 jenter og en av de er født på høsten så jeg trur det skal gå bra.

Ellers holder jeg på med ett lappeteppe til lille plutten i magen :) Går sakte, men beynnte tidlig, så håper jeg blir ferdig!

Masse hvite ting når det var 40% på kid. Er ikke ultralyd før i midten av mars, er sååååå nysgjerrig.. :)

Jeg har også kjøpt litt hvite ting på kid siden det var så billig. Kjøpte litt nydelige klær til begge kjønn da det var salg, tenkte at det jeg ikke kan bruke er gøy ha til presanger..ellers har jeg ikke kjøpt noe mer, men har heklet et par UGGs som er tenkt til den lille:)

Gleder meg til å handle noe, det blir nok noen gode, myke klær :) venter til etter oul, som er 7 uker.

Jeg har kjøpt vogn for noen dager siden, en tvillingvogn, siden minste snuppa bare er 6 mnd. Egentlig såmtrenger jeg ikke å kjøpe mer, ihvertfall ikke hvis det blir en jente til. Blir det en gutt må jeg nok handle en del gutteklær siden jeg har gitt bort alt etter guttene mine etter at vi fikk vite at nr 3 blir en jente.
Så fantastisk at Newbie kommer til 3 år. Elsker de klærne jeg også :-)

Back
Topp