Hva var det første (andre) dere tenkte når testen ble positiv?

AnneC84

Forumet er livet
Min første tanke var "wtf?!?!" Men min ANDRE var "Jippi!!! Nå får jeg føde igjen snart!!!!"

Jeg begynte å glede meg til neste fødsel mens jeg fødte sist :p Har gått og lengtet etter å føde siden :p haha!
 
Jeg har ikke fått gleden av å teste positivt ennå. (Har ikm på mandag)
Du må jo ha hatt en helt fantastisk fødsel siden du gleder deg til nestegang!!???

Min fødsel var ikke akkurat noe jeg vil gjenta i det hele tatt (komplikasjoner), så jeg kommer til å grue meg til fødsel når jeg venter nestemann. Men godt å høre at det går an å ha en så "grei" fødsel at en nesten ønsker å gjenta det. :)
 
Tja, nå har ikke testen min vist positivt enda, men jeg kommer til å bli overlykkelig hvis den viser positivt! Vi prøver med andre ord
 
"Hmm. Hvordan er det mulig?!" var min første tanke.

" Oi, jeg er faktisk gravid!!" " når jeg tok CB som viste gravid 2-3.

Hadde oss kun to ganger den uka jeg hadde EL. 3 dager før, og dagen etter. Alle de andre pp'ene har vi truffet rett på EL, og ikke fått klaff, såem... :P
 
Trudde ikke noe på d faktisk først :P Så fant eg ut at eg måtte kjøpe meg en sånn billigtest, å sa at om den var pos så var d faktisk sant :) å d va den å eg ble suuper gla :D
 
Testen positivt idag =D trodde først den var negativ, når jeg skulle kaste den måtte jeg bare kikke en gang til å da var den svak,svak positivt=D spent på hva den viser imorgen =)
første jeg tenkte var "er vi så heldige, gikk det så kjapt denne gang og" så tenkte eg "skatte min, blir jo da storebror"
 
Jeg nektet å tro at det var sant! Tenkte at dette kan ikke være mulig (positivt fortegn!). Andre tanken var: Jeg må teste en gang til (som ble til 8... da begynte jeg å tro det )
 
har ikke hatt posetiv test nå.. men håper på det.. men forrige gang skjønte jeg ikke helt hva som skjedde også ble jeg kjempe glad
 
KMA - jeg hadde ineffektive rier som ikke ga åpning (de såkalte maseriene) i 40 timer før jeg begynte å få åpning 

Men jeg ELSKET å føde uansett! Var helt fantastisk, aldri følt meg så levende og tilstede noen gang. Liten sjanse for at kroppen skal være så usikker på hvordan jobben skal gjøres neste gang, så nå blir det nok en mye raskere fødsel. 
 


Celin Marie skrev:
Tja, nå har ikke testen min vist positivt enda, men jeg kommer til å bli overlykkelig hvis den viser positivt! Vi prøver med andre ord


Signerer
 
Denne gangen tenkte jeg bare jippi, jeg er gravid igjen. Har ei jente fra før, så var helt andre følelser denne gangen enn da jeg fikk positiv test med ho. Da var det mer sjokk, sånn ala hva har vi gjort. Denne gangen vet jeg litt mer hva jeg går til, og hva det innbærer å være mamma.
Faktisk klarte jeg å vente til mannen våknet også med å fortelle han om det, det hadde jeg ikke klart sist :)

Jeg testa to dager før IKM, og selv om streken var svak, så var det en strek. Når jeg testa på nytt i dag, var den mye sterkere. Nå gleder jeg meg til å få mage igjen <3
 
Back
Topp