Hva var det dere sa om å sove på rygg?

litenbaby!??

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Når hadde det noe å si? Husker noen skrev noe om dette og at svaret var at det var greit så lenge man ikke hadde ubehag? Siste kveldene har jeg følt at det er tyngre å puste når jeg legger meg, men kan være pga varmen, vært noen fine sommerdager her nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Man kan bli svimmel, kvalm, uvel etc fordi barnet (eller livmoren?) presser på en hovedvene (?). Man merker visst fort om man ikke bør ligge på rygg :)

Jeg har også litt tung pust innimellom, men helst når jeg sitter egentlig

Sent from my iPhone using Tapatalk

Man kan bli svimmel, kvalm, uvel etc fordi barnet (eller livmoren?) presser på en hovedvene (?). Man merker visst fort om man ikke bør ligge på rygg :)

Jeg har også litt tung pust innimellom, men helst når jeg sitter egentlig

Sent from my iPhone using Tapatalk
Takk for info :) Det er jeg ikke, så da går det nok bra å sove på rygg litt til :)

Signerer Luus. :) jeg fikk i tillegg beskjed om at det kunne være greit å reise seg litt forsiktig etter å ha liggi på ryggen, for mann kunne få blodtrykksfall.. Men det merker du jo fort da :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg har også litt ung pust av og til, om jeg sitter eller ligger. Er så uvandt hehe

Signerer Luus. :) jeg fikk i tillegg beskjed om at det kunne være greit å reise seg litt forsiktig etter å ha liggi på ryggen, for mann kunne få blodtrykksfall.. Men det merker du jo fort da :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Ja, det merker man fort.. Det får jeg lett til vanlig også :)

Back
Topp