Hva var det beste med å bli ferdig emd fødselen?

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Om du ser bort ifra å få se og holde babyen din, og å slippe smertene?

For meg så var det den første dusjen etter fødselen. Herreguuuud å sykt awsome det var! Kommer aldri til å nyte en dusj så mye som da!
 
etter pks var det følesen av ting gikk bedre enn fryktet...
 
Følelsen av og endelig være ferdig. Måten kroppen ble min egen på igjen. Følte meg 100% som meg selv igjen og det var digg!
 
Å vite at alt gikk bra og at man endte opp med en frisk levende baby :Heartred

hele svangerskapet var jeg redd for å miste han. Jg gikk over tiden og var sa redd morkaka skulle svikte. I gangsettelsen funka dårlig og de prøvde hele tiden nye ting uten å gi opp å si keisersnitt. Gikk en hel helg dy, inklusiv 17 timer med rier, før de endelig ga opp og henta han ut. Var svært redd under i gangsettelsen da ingenting funka, og fødselslegen hele tiden skulle «vente å se». Så da han kom ut like hel, frisk og i god for var det en enorm lettelse :D
 
At kroppen min var sånn delvis tilbake. Bekkenet myyye bedre!
At jeg kunne se tærne mine igjen :p
 
Bortsett fra å være overlykkelig med verdensfineste baby var det å ikke slite med migrene og hodepine hver dag!
 
Etter å ha født 3 barn og den gleden over at alt har gått bra hver gang (ingen selfølge ) og å oppleve den store kjærligheten til dem , så kommer det å ta den første dusjen etter fødsel (og barbere seg nedentil), ligge på magen og det første måltidet etter fødsel som alltid har vært ett glass med iskald melk og to skiver med majones og salami :D
 
Da vi kom til barselhotellet og alle tre la seg til å sove i den store dobbeltsengen :love2
 
Å kunne gå igjen.
 
Både det å kunne ligge på magen uten å ha en badeball i veien, og det å kunne ligge på rygg uten å føle at jeg svimte av :p

Gruet meg til dusjinga jeg :p Følte meg litt ødelagt der nede, og var hele tiden redd for at det skulle svi noe hinsides med vannkontakt.
 
Var utrolig takknemlig for at jeg ikke fikk noen komplikasjoner. Følte meg kjempeslank/lett i kroppen bare timer senere! Morsomt, for det så absolutt ikke sånn ut i speilet;)
 
Det beste var å være ferdig med svangerskapet og alle plagene som fulgte med.
 
Å kunne puste normalt!
 
Back
Topp