Hva var de vitale målene på 4-årskontrollen?

106cm og 18 kg. Nå er hun 5 over 115cm og 23.8kg..

G er like stor. Men han var jo 4 år og 7 mnd på kontrollen, da...
Og har blitt innkalt til ekstrakontroll i september for å følge opp vekta - han har krysset kurven sin igjen (gjorde det da han var 2 også), blitt litt tyngre i forhold til lengden.
Men siden de målte vekten 1 1/2 time etter at han hadde spist TRE porsjoner fiskeboller i blå saus (konditorfarge) i barnehagen er jeg ikke så bekymret akkurat. ;)

Labambie skrev:
For de som måtte huske det.

Jenta vår er 110 cm høy og 23 kg. 

Chuma skrev:
113 cm og 19 kilo

Er William så høy? Er det så forskjell på han og jenta mi? Gosj.. da må jeg måle igjen nå;) Trodde hun var sånn ca 106 jeg;):)

19kg og 105cm :)

Minerva skrev:
G er like stor. Men han var jo 4 år og 7 mnd på kontrollen, da...
Og har blitt innkalt til ekstrakontroll i september for å følge opp vekta - han har krysset kurven sin igjen (gjorde det da han var 2 også), blitt litt tyngre i forhold til lengden.
Men siden de målte vekten 1 1/2 time etter at han hadde spist TRE porsjoner fiskeboller i blå saus (konditorfarge) i barnehagen er jeg ikke så bekymret akkurat. ;)

Labambie skrev:
For de som måtte huske det.

Jenta vår er 110 cm høy og 23 kg. 

Hehe, dette er faktisk den første kontrollen på evig lenge hvor de ikke har sagt et eneste ord om vekta. Hun har nemlig ikke lagt på seg noe siden april i fjor, og hun ligger greit i overkanten av kurva si, men innenfor normalen.   Sikkert også derfor man eeeegentlig ikke skal sammenligne de små. 

Back
Topp