Hva trur dere?

Babydrøm94

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Jeg aner ikke hva som skjer med kroppen nå. Trenger å drøfte litt..
Hadde eggløsning 18. juni
Samleie uten prevensjon 18. juni
Test 28. juni - negativ
Test 1. juli - negativ

I dag ( 3. juli) var forventet mens, foreløpig ikke kommet.

Symptomer; trøtt hele tiden, sliten, småkvalm. Innimellom akutt kvalm og må spise noe. Generelt sett uggen.

Dette er barn nummer to, med første fikk jeg først negativ og så positiv test en uke senere.

Hva trur du? Gravid eller ikke?
 
sniker! Helt umulig å si :) Sånn er jeg rett før mensen, og når jeg er gravid :dance018
Bare en test vil gi deg svar! Hvis du VET når el var, så burde g-test slå ut nå :)
 
sniker! Helt umulig å si :) Sånn er jeg rett før mensen, og når jeg er gravid :dance018
Bare en test vil gi deg svar! Hvis du VET når el var, så burde g-test slå ut nå :)
Ja, skal ta ny test. Men er på ferie så må vente til vi kommer hjem. Er så sykt nysgjerrig.
Ikke 100% sikker på EL, følger Flo appen og har regelmessig mens
 
Helt umulig å si, men som prøver i 2 år, må jeg si at trøtt/kvalme/uggen er like vanlige gravid- som PMS symptomer. :/

Nå er jeg endelig gravid 4+6 og har ikke andre symptomer enn uteblitt mens og litt ømme pupper. (Har hatt mer ømme pupper de syklusene jeg ikke har vært gravid.)

Meeeen håpet er ikke ute før TR kommer. Kanskje vent noen dager og test igjen? :)
 
Hadde det ikke vært for at allergien min plutselig ble 10 ganger være så hadde heg aldri skjønt at jeg var gravid. Syntes PMS og gravid symptomer er helt like i starten
 
Back
Topp