Hva tror/ mener dere?

Tina pusen

Gift med forumet
i hele dag har jeg vært øm og vondt øverst i maven, pluss hatt en del murringer å kjentes ut som lille presser/borrer seg ut der nede.

Å nå fra litt før kl 18, fikk jeg vonde/veldig merkbare kynnere eller hva det nå er
La jentungen nå kl 18, å lå ved siden av henne heeeelt i ro åslappet av frem til ho sovnet nå.

På den tiden så kjente jeg godt at disse smertene på en måte bygget seg opp, å var der før dem slapp igjen. Sånn skjedde flere ganger, akkuratt som om det var 5-8 min imellom.

Hva tror dere? Harde kynnere bare, begynnende rier ??

Skal ta meg en dusj straks å lage meg noe mat å sitte å slappe av å kjenne litt på dette.

Men ville høre hva dere tenker/tror

hmm, har du stresset litt ekstra i dag? ville nok gjort som deg og kjent litt på det utover kvelden, men om det ikke gir seg så skal du ringe føden!

Hverken tror eller mener noenting, men følger spent med på hva som skjer videre :)

Hmm...kanskje fortsette å ta tiden på "takene" og kjenne om det blir verre? Blir det verre så ville jeg nok tatt en sjekk evt ringt føden med den informasjonen (tiden mellom takene og intensiteten) du har

Ja, driver å lager meg mat nå, så skal jeg sette meg ned å sette på en film på netflix :)

Hr fktisk ikke stressa i dag, sitte veeeldig mye på rompa egentlig :/
Får se om det er no vits å ta tid på dem, men skal kjenne på det utover kvlden :)

Takk for svar :)

Kjenn litt på det ja. Roer det seg om du skifter stilling eller gjør noe annet? (Reiser deg og går rundt f. eks).
Får du såpass vondt at du ikke klarer å tenke på noe annet eller ikke kunne sovnet pga smertene, burde du nok kontakte føden. Lykke til da :) Håper det bare er kynnere!

Ajaj, ikke lov til å være noe annet enn kynnere altså! Prøv og ta det med ro, spis litt å slapp av med filmen, håper det går fort over, gjør det ikke det må du ringe føden!

Hmm...kanskje fortsette å ta tiden på "takene" og kjenne om det blir verre? Blir det verre så ville jeg nok tatt en sjekk evt ringt føden med den informasjonen (tiden mellom takene og intensiteten) du har
Sign denne. Og krysser fingre for at det kun er kynnere.

Rig om du bekymrer deg, er det ikke du som hadde primature rier sist svangerskap? Hadde absolutt kontaktet føden;)

Kjenn litt på det ja. Roer det seg om du skifter stilling eller gjør noe annet? (Reiser deg og går rundt f. eks).
Får du såpass vondt at du ikke klarer å tenke på noe annet eller ikke kunne sovnet pga smertene, burde du nok kontakte føden. Lykke til da :) Håper det bare er kynnere!
Signerer denne! :)

Blir verre når jeg beveger meg å maven er stein hard hele tiden.

Spise p se film så får jeg se

Ikke drøy forlenge om du har vondt, hvis det er noe så er det jo fint om de kam stoppe det;)

Håper det bare er kynnere, men syns du burde ringe føden med tanke på historien din.

Hva ville du rådet andre til i samme situasjon?

Har blitt bitte litte grnn bedre, men så fort jeg beveger på meg så gjør det vondt. baaah!!!

RING!!!!! dumt å vente om det brått skulle bli så ille at dem kanskje ikke kan stoppe det, om det skulle være noe! Håper det går bra med deg:) Lykke til:)

RING!!!!! dumt å vente om det brått skulle bli så ille at dem kanskje ikke kan stoppe det, om det skulle være noe! Håper det går bra med deg:) Lykke til:)

Men det går bra så lenge jeg sitter helt i ro, da kommer det innimellom bare, men blir verre når jeg reiser meg å går osv.

Sånn var det med meg da jeg skulle ha vesla.. å da jeg endelig somla meg på sykehuset hadde jeg 3cm åpning og ble mamma noen timer etter... jeg var da 35 uker på vei, og alt gikk bra... men huff.. du har jo hatt premature rier sist å... nei, ring nå! man vil ikke være i fødsel så tili som du er nå... tenk på den lille i magen:)

Ring! Skjønner det ikke frister med en tur i kveld, men det er verre å angre;) Du kan om ikke annet beskrive hva du kjenner, så kan de si hva de tror.

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Ring, ring, ring!! Så kan denpå føden avgjøre om du skal komme eller ikke

Back
Topp