Hva tror du?

tonjesm

Blir kjent med forumet
Var hos legen på Ul for noen dager siden for å sjekke litt mer ang kjønn siden den lille ikke ville vise seg på olu. Var litt vanskelig å se selv for legen da det var litt uklare bilder men han mente at det er en gutt som skjuler seg i magen. Alle i rundt meg mener eller tror at det er jente og noen er tilogmed sikker på at det er jente. Jeg selv om jeg skal tippe da jeg ikke har noen følelse på hva det er så tipper jeg gutt. Mange sier at man ser det på magen men jeg har hatt magen slik lenge før jeg ble gravid( folk trodde jeg var gravid da). Har for å si det slik en veldig sjenert baby i magen for omtrent hver gang jeg eller barnefaren. skal prøve å se eller kjenne etter sparkene så slutter det samt at den ikke ville vise seg på noen av ultralydene. Skal på 3D i begynelsen av des.
For oss spiller det ingen rolle hva det er men litt greit å vite hvem som skjuler seg i magen med tanke på at det faktisk er snart jul og at man kan ønske seg div ting til jul ;) har termin i begynnelsen av mars og det er ikke så lenge til :)

Det at man kan se på magen hva slags kjønn det er tror jeg du skal ta med en klype salt iallfall. Det kommer jo helt an på hvordan babyen ligger der inne:)
Vanskelig å vite da, når ikke ul legen klarer å se det helt sikkert? Men likevel masse man kan ønske seg til jul - da i nøytrale farger:) brunt, baige, gult, grønt, kremhvitt kan jo passe uansett. Vi har en gutt fra før, og en på vei nå, og vi prøver å styre unna alt for mye "guttefarger".

Man kan ikke se det på magen, selv om sikkert mange mener at man ser slik og slik ut med gutt eller jente. Her tippet alle jente, men jammen tok de feil :happy:. Jeg selv hadde ingen ide, bare visste at det ikke spilte noen rolle. Likevel ville jeg jo gjerne vite det på UL fordi jeg er så nysgjerrig :joyful:. Tenker du får vite det på 3D Ul nå i desember. Man må jo betale ekstra for det, så det er bare å "kreve" litt av den som skal utføre den. Om den lille hemmelighetsfulle plent nekter å vise seg fram, var det jo ingen dårlig ide Nornene kom med her oppe, med å ønske seg "kjønnsnøytrale" farger. Her i gården er vi ikke så opptatt av at det må være jente- og guttefarger, selv om heltrukkent rosa ikke er det jeg går for på en gutt ;). Vi valgte feks rød barnevogn, fordi vi begge liker rødt. Da er det sikkert flere som vil tenke at det er en jente oppi vogna, men det bryr jeg meg ikke om, det er jo litt dumt hvis vi skal sortere alle de flotte fargene inn i kjønn, syns nå jeg da.

Det hadde vært veldig trivelig om du vil dele 3D-ul bildene med oss :happy:. De er så utrolig flotte!
Lykke til, håper dere blir fornøyde og at dere får se kjønn som dere ønsker.

Jeg trodde det kom til å bli jente denne gangen også, for alt har vært helt likt som når jeg gikk med storesøsteren, men blir gutt denne gangen, så har ikke lengre tro på mageform, puls osv.

Har hatt 3 graviditeter no. 1 jente en gutt og venter en gutt. Lik fasong på magen hver gang :-)så har ikke så mye tro på mageformen.

Så glad for at me vente enn baby, at kjønnet ikkje betyr noke :Heartred blir glad uansett!

Ønske meg ingen babygava te jul.... Kanskje eg e merkelige der??? Termin 11.mars, mamma spandere vogn. Dei andre tingå me MÅ ha, tenke eg e kjekt å kjøpa sjøl (ja, ja, for all del, om svigersønn har lyst å spandera noke, blir me nå sjølvsagt glade for det!!)

:Heartred Men det fins lite klær o.l som er kjønnsnøytrale syns eg!!

Alle (meg inkludert) var sikker på at det var gutt, og alle mente jeg hadde "guttemage", men på ul i uke 22 var det klart og tydelig en jente. Det med mage stemmer nok ikke, men noe som stemte var faktisk hjertelyden til lille gull. Den har vært på 150 hver kontroll. Men så er ikke det noe jeg ville satset på ;) kan ønske dere mye kjønnsnøytrale ting til jul om dere ikke får vite kjønn :)

Back
Topp