tonjesm
Blir kjent med forumet
Var hos legen på Ul for noen dager siden for å sjekke litt mer ang kjønn siden den lille ikke ville vise seg på olu. Var litt vanskelig å se selv for legen da det var litt uklare bilder men han mente at det er en gutt som skjuler seg i magen. Alle i rundt meg mener eller tror at det er jente og noen er tilogmed sikker på at det er jente. Jeg selv om jeg skal tippe da jeg ikke har noen følelse på hva det er så tipper jeg gutt. Mange sier at man ser det på magen men jeg har hatt magen slik lenge før jeg ble gravid( folk trodde jeg var gravid da). Har for å si det slik en veldig sjenert baby i magen for omtrent hver gang jeg eller barnefaren. skal prøve å se eller kjenne etter sparkene så slutter det samt at den ikke ville vise seg på noen av ultralydene. Skal på 3D i begynelsen av des.
For oss spiller det ingen rolle hva det er men litt greit å vite hvem som skjuler seg i magen med tanke på at det faktisk er snart jul og at man kan ønske seg div ting til jul har termin i begynnelsen av mars og det er ikke så lenge til
For oss spiller det ingen rolle hva det er men litt greit å vite hvem som skjuler seg i magen med tanke på at det faktisk er snart jul og at man kan ønske seg div ting til jul har termin i begynnelsen av mars og det er ikke så lenge til