Hva tror du er vondest? Gallestein eller fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
tror nesten gallesteinsanfall er vondere... etter hva jeg har blitt fortalt i hvert fall... Har en stor gallestein og er i fare for å få det, men har sluppet unna så langt. Det er kanskje noe i det de skriver, at det er noe med det at smertene er uforutsigbare, at kroppen er i alarm-modus... Er mer engstelig for gallesteinsanfall enn fødsel jeg i hvert fall..

Definitivt gallestein! :) Trodde seriøst at jeg skulle dø!

Jeg har operert bort galleblæren og ja det gjorde vondt med de anfallene, men å føde er mye vondere.
Jeg ammet guttungen med gallesteinanfall og hadde ikke klart det under fødselen

Jeg har operert bort galleblæren og ja det gjorde vondt med de anfallene, men å føde er mye vondere.
Jeg ammet guttungen med gallesteinanfall og hadde ikke klart det under fødselen
Opererte du den bort? Jeg trodde de gikk inn og fjernet gallesteinen som har dannet seg, ikke hele galleblæra...?

tror gallestein er vondest. en fødsel kommer det iallefall noe godt utav :-p

Opererte du den bort? Jeg trodde de gikk inn og fjernet gallesteinen som har dannet seg, ikke hele galleblæra...?
Nyresten kan de knuse, men gallesten kommer som oftest tilbake og de fjerner likegjerne hele galleblæren.

Jeg må si helt klart gallesten!!!! Fy fader så vondt. Min mor hadde akutt så hun hadde det enda værre. Og jeg hadde veldig vondt hver dage over ett år, og med kraftige anfall ofte. Så jeg vil heller ta 10 fødsler til i stedet for gallesten!!

har hørt at gallestein er helt forferdelig off bank i borde har ikke hatt det ennå off off bank i bordet :P

Ok, jeg tok ultralyd av magen og fikk se galleblæra med en stor sten i, den fyller 1/3 av galleblæra mi. De sa at jeg dermed kunne få anfall, men så lenge den ikke plager meg, så gjør de ingenting med den. Men hvis jeg fikk vondt av den så kom de til å gå inn og operere den ut. Jeg trodde jo de knuste dem, men det er nyrestein de gjør det med. Egentlig burde jeg vel holde meg langt unna fet mat og være kjempeforsiktig, men er altfor glad i mat :) Håper jeg slipper å angre på det, høres veldig vondt ut å få anfall...

Back
Topp