Hva tror du er verst?

Chinchilla

Forumet er livet
Fiskeboller i brun saus.........

eller

Kjøttkaker i hvit saus..................?

Fiskeboller i brunsaus er verst, for kjøttkaker i hvitsaus er godt![;)]

Fiskeboller i brun saus... Jeg hater fiskeboller

Du er raaar chinchilla! FiskeKAKER i brunsaus er jo digg!! Boller derimot. Hmmm virker så feil, tror jeg må gå for kjøtt i hvit altså. Man messer ikke med fiskebollene til a mor!! Aaaah savner fiskeboller!

Siden fiskekaker i brun saus er godt, så er sikkert ikke fiskeboller så verst heller[8D] Og kjøttkaker i hvit saus, hmm, hørtes ikke såå ille ut det heller[8D][8D]

Ja, jeg er sulten akkurat nå[;)]

ORIGINAL: MalinDalin

Du er raaar chinchilla! FiskeKAKER i brunsaus er jo digg!! Boller derimot. Hmmm virker så feil, tror jeg må gå for kjøtt i hvit altså. Man messer ikke med fiskebollene til a mor!! Aaaah savner fiskeboller!

Hm.... det hadde jeg ikke tenkt på..... fiskeboller er jo fiskekaker uten skall.... nå ble tråden enda teitere enn den var i utgangspunktet........HAHAHAAHAH!

HMmm jeg syns ikke det smaker det samme av kaker og boller!ååå gi meg e liv! Her er hva jeg gjør etter poden har sovnet lissom

ORIGINAL: MalinDalin

HMmm jeg syns ikke det smaker det samme av kaker og boller!ååå gi meg e liv! Her er hva jeg gjør etter poden har sovnet lissom

HAHAHHAHAHAHAH..... nei, det smaker overhodet ikke det samme. Ville ikke tatt fiskekaker i karrisaus liksom!

Kjøttkaker i hvitsaus...

Er ikke så veldig glad i kjøttkaker i utgangspunktet

Kjøttkaker i hvit saus. Uten tviiiiil!!!!![&:][X(][&:][:'(][:'(]

*grøss*
fiskeboller i brun saus tror jeg...

fiskeboller i brun saus , hørtes eklest ut :S uuuæææh GRØSS [&:]

Kjøttkaker i hvit saus høres ikke godt ut, men kanskje om den hvite sausen ikke var full av karri. hehe. Fiskekaker i brun saus er jo godt, så sikkert fiskeboller også. [;)]

Tror nok det må bli fiskeboller i brun saus [8|]

ORIGINAL: _mari_

*grøss*
fiskeboller i brun saus tror jeg...

Enig![:D]

Back
Topp