Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har også ei jente fra før. Hadde jo vært moro med en gutt, men ei jente er like velkommen. Tror nok ikke det blir noe gjentakelse fra førstejenta.. de er jo stor personligheter fra starten av!
Har 3 jenter fra før og ønsker meg nok en til[:)], men blir selvfølgelig kjempeglad for en gutt også[:D]. Tror nok det er jente for jeg er kvalm så det holder. Har hørt at en er mer kvalm når en skal ha jente enn når en skal ha gutt
Jeg har sååååå lyst på jente..Har gutt fra før. Siden dette er min siste sjanse til å få barn håper jeg på jente denne gang....og tror jeg blir litt skuffet om det blir gutt( iallfall for en kort stund) Men selvsagt er det viktigste et friskt barn.
Jeg holder en liten knapp på gutt..har ikke vært særlig plaget med verken det ene eller det andre..så ifg kjerringrådene heller jeg mot gutt.
Sambo trodde først det ble gutt han og, men så mente han at det kom til å bli jente.
Vi prøvde å avgjøre kjønnet med Rosenborg - Brann kampen i går (Vinner RBK --> Gutt, Vinner Brann --> jente), men siden det ble 0-0 må vi nok vente til UL'en [;)]
Jeg har hvertfall hørt at man blir dårligere med jenter.
Men det er vel bare ett gammelt kjærringråd.
Min mor var sengeliggende de første 3 mnd med begge to, men har en av hver.
Jeg har ingen formening om hva jeg ønsker eller hva jeg tror det blir,
heller ikke min samboer.
Han har en jente fra tidligere forhold, så jeg spurte om han ikke hadde synes det var gøy med en gutt den gangen her.
Men han er bare glad vi skal ha barn, siden jeg har hatt mye problemer med livmora tidligere.
Vil de fleste her vite hva det er på UL eller?
(Hvis dem ser det da....)
Hvor fant du den kinesiske fødselskalenderen?
Gøy å se?
Har egentlig ikke tenkt noe kjønn før jeg begynte å lese her,
men nå ble det mye mer spennende!!!