Hva tror du det blir? avstemming

Hvilket kjønn tror du lille spire er?

• Jente(r)

Votes: 16 42,1%
  • Gutt(er)

Votes: 21 55,3%
  • Jente og Gutt (tvillinger)

Votes: 1 2,6%

• Antall som har svart
    38
alle rundt meg tror jente, men jeg tror jeg får gutt! har alltid hatt en følelse at jeg kunn får gutter :P men blir glad uansett kjønn <3

Veeeeeldig følelse på jente!:) venter i spenning på ultralyd i slutten av mars^^,

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg tror gutt :-) Det et bare 10 dager til jeg skal på oul.

Sent from my iPhone using BV Forum

Allerede ? :) når er termin?

Jeg har menstermin 14.aug, men på ul i uke 10 så fikk jeg termin 1.sep. Så jeg er jo bare 15 + 6. TR var veeeldig uregelmessig før jeg ble gravid. Jeg må sikkert inn på ny oul siden det er så tidlig.

Jeg har menstermin 14.aug, men på ul i uke 10 så fikk jeg termin 1.sep. Så jeg er jo bare 15 + 6. TR var veeeldig uregelmessig før jeg ble gravid. Jeg må sikkert inn på ny oul siden det er så tidlig.

Oi det var stort sprik. Håper de finner riktig termin da. Hos meg har menstermin stemt bedre enn ul tidligere svangerskap

Tror det blir jente:)

Jeg tror det blir jente :) har 2 jenter fra før, og har den samme eeeendeløse kvalmen som med de andre :p

Jeg tror og håper jeg får en jente :) er min første, men blir samboer sin fjerde, han har 2 gutter og en jente ifra før av, så vi krysser fingrene for jente :) men uansett så er jo ikke kjønnet det viktigste, det er jo at barnet er friskt ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp