Hva tror du den lille i magen er??:)

gutt

Har ingen feeling på det, whatsoever. Men stemoren min sa med en gang at det blir en gutt, mens tante mente bestemt at det blir ei jente. Er såå spent på å få vite! :) :D

Har ingen feeling på det, whatsoever. Men stemoren min sa med en gang at det blir en gutt, mens tante mente bestemt at det blir ei jente. Er såå spent på å få vite! :) :D

hehe det er iallefall 50/50 sjans for at en av dem har rett :P

Blir spennende å se om vi får rett:) eller din tante! Synes det er aaaalt for lenge å vente til ordinær ul.

Sykt lenge til :p
Jeg har fått i April, noe som er ca 10 uker til. Og det er lengre til - enn det jeg er på vei nå. Mulig det ikke blir noe sniktitting før den tid. :p

Har på følelsen at det er jente denne gangen :) Alt er så anderledes fra forrige gang :)

Jeg har guttefølelse, men den som er i magen er hjertelig velkommen uansett ;)

Så klart, den lille er like ønsket samme hvilket kjønn. Men bare spent på om min sikre følelse om at det er en liten gutt stemmer eller ikke:) Alle de nærmeste(de eneste som vet om graviditeten) tror også gutt..

Tror det er en jente:)

tror og håper egntlig på en gutt denne gangen og har det siste døgnet strikket et lyseblått sokkepar og har startet på et vottepar i lyseblå.. blir det jente har jeg det meste fra før,bortsett fra at det var aprilbaby/egentlig juli.. kan vel si sommerbaby for passet ikke str 50 før juni/juli

Vi tror jente! Er like trøtt som jeg var med søstera... Var ikke det me broren...;)

Back
Topp