Hva tror du blir det travleste med ny baby..

Momofmany

Forumet er livet
Jeg blir nok en gang hjemme med to stk, mens to er i bhg og vet det kan være vanskelig å få de til å samsove, (fikk det ikke til sist) men alt går jo, føler jeg meg ganske klar for 4 barn. Med mindre barnet er sykt skal dette gå kjempebra og jeg gleder meg til prermisjon!

Det travleste blir vel når man skal være med eldstemann på trening/cup. Jeg skal prøve å ikke la meg stresse :) Ellers så tror jeg egentlig at jeg skal greie å holde styr på 3 barn :)

hmm.. kommer nok til å stresse mest hva jeg gjør meg jobben min. har så ugunstige arbeidstider.. jobber annen hver lørdag bl.a.. noe mannen er litt lei... blir jo så lite tid sammen

Det blir sikkert litt styr å få inn rutiner på morgenen. Vi bor langt unna skolen så jeg må enten kjøre guttene på skolen eller følge de ut til bussen og da må vel morgen rutinen til babyen passe inn i det. Men ser for meg at det kan ta litt tid men skal så gå greit.

Tror nok det skal gå fint:)Håper bare vi får barnehageplass her som vi nylig flyttet,fra aug..da blir det bare å legge baby`n i vogna og trille til og fra bhg..om vi må fortsette i den bhg han går nå,blir det litt mer stress med tanke på kjøring til bhg og baby`n sine rutiner på mårrakvisten..:)

Vet ikke, er min første så det blir vel ikke så travelt.
Kanskje det med ikke ha tid til meg selv og med mannen min. Blir nok ikke stiging i gradene på jobb med det første.

Back
Topp